اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی:

1270 طرح اشتغال‌زایی در خراسان جنوبی اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری یک‌هزار و 274 طرح اشتغال‌زایی توسط این نهاد در استان اجرا شده است.

1270 طرح اشتغال‌زایی در خراسان جنوبی اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، سید جواد رضوی با اشاره به شعار این نهاد با عنوان «توانمندی، کارآفرینی، تحکیم نهاد خانواده» اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد می‌تواند در ساختارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه هدف بسیار تاثیر‌گذاری باشد و با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شاهد رفع فقر و محرومیت باشیم.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش را از اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: از طرح‌های اجرا شده 212 طرح از محل اعتبارات این نهاد و یک‌هزار و 62 طرح از منابع قرض‌الحسنه بانکی به مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اضافه کرد: طی سال گذشته 4 هزار و 513 طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر 187 میلیارد ریال از منابع بانکی و امدادی به مددجویان زیر‌پوشش پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول