اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سمینار «شم اقتصادی» در مازندران خبر داد

حضور 270 فعال اقتصادی در دانشگاه شمال

خبرگزاری فارس: مدیر سمینار «شم اقتصادی» در مازندران از حضور 270 فعال اقتصادی و مدیران این عرصه در دانشگاه شمال شهرستان آمل خبر داد.

حضور 270 فعال اقتصادی در دانشگاه شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مجید ایزدخواه عصر امروز در سمینار شم اقتصادی در آمل گفت: سمینار شم اقتصادی با عنوان هوش تجاری برای نخستین بار در مازندران برگزار شد.

مدیر برگزاری سمینار شم اقتصادی در مازندران بیان کرد: این سمینار با حضور 270 فعال اقتصادی و مدیران این عرصه امروز در دانشگاه شمال این شهرستان برگزار شد.

ایزدخواه با اعلام اینکه این سمینار شصت و چهارمین سمینار کاربردی در کشور است، اظهار داشت: برای این سمینار از دو ماه گذشته به همه شهرهای استان فراخوان دادیم و استقبال خوبی از آن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه باید با دید وسیع‌تر در عرصه‌های اقتصادی وارد شد، بیان کرد: در این سمینار دو استاد برجسته اقتصادی و از کارآفرینان برتر کشور در چهار پارت مجزا به بیان مسائل و راهکارهای مناسب در علم اقتصاد و بازار پرداختند.

ایزدخواه در مورد محورهای آموزشی این مراسم استانی گفت: چگونگی یافتن راه‌های ثبات مالی و جهش اقتصادی با تبدیل ایده به سرمایه، توانمندسازی برای استفاده از هشت استراتژی ثروت‌آفرین و مهارت‌های لازم برای شروع از صفر، آشنایی با فرهنگ ثروت‌آفرینان کاربردی ساختن ماتریس کسب درآمد، ایجاد فرآیند جریان نقدینگی و ایجاد سیستم پویای مالی بخشی از مباحث این دوره بود.

وی اضافه کرد: روش‌های شناسایی فرصت‌های ایجاد ثروت و شناخت قواعد نانوشته ثروت‌آفرینی، خلق مدل‌های طلایی ایجاد فرصت‌های ناب کسب و کار و پنج تکنیک رشد و توسعه برند با مدل‌های موجود از دیگر محورهای آموزشی این سمینار بوده است.

وی در مورد اهداف برگزاری این سمینار اقتصادی برای نخستین بار در مازندران یادآور شد: فرهنگ‌سازی برای ارتقای فرهنگ کسب و کار در منطقه، ارتقای سطح فکر تجارت، شناخت راه‌های علمی برای کسب و کار و انجام علمی و دانش‌بیان در توسعه سرمایه‌گذاری با امور کاربردی از اهداف برگزاری سمینار شم اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول