اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تحریم‌ها فرصتی برای خروج از اقتصاد نفتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان از تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای خروج از اقتصاد نفتی و پیشرفت اقتصادی بهره برد.

تحریم‌ها فرصتی برای خروج از اقتصاد نفتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم قزوین و جلسه پرسش و پاسخ در حسینیه آیت‌الله شالی این شهر اظهار کرد: دشمنان و همچنین استکبار جهانی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا به تنگ آمده‌اند.

وی افزود: دشمن همه تحولات و بیداری اسلامی در عربستان، بحرین، یمن و دیگر کشورها را حاصل انقلاب اسلامی می‌داند و دشمنی و اعمال تحریم و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نیز به همین علت است.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که با جنگ نظامی نمی‌تواند در برابر اراده ملت ایران عرض اندام کند، به همین دلیل نیز به نبرد اقتصادی روی آورده است.

وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان شمالی عنوان کرد: تحریم ها فلج‌کننده نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نیز وجود داشته است که شاید نعمتی باشد تا از اقتصاد نفتی خارج شویم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که تحریم در بحث نظامی و علمی موجب پیشرفت کشور در این عرصه‌ها شد، باید از تحریم‌های اقتصادی نیز برای پیشرفت اقتصادی بهره برد.

حسینی یادآور شد: وضع اقتصادی موجود قابل کنترل است و قوه قضائیه و نیروهای امنیتی در حال مقابله با زالو صفتانی هستند که هم‌سو با دشمنان با دلالی به وضع اقتصادی موجود دامن می‌زنند.

وی در خاتمه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از 33 سال به خوبی آموخته که چگونه تحریم‌های غرب را دور بزند و با وحدت، هم‌دلی و انسجام از این مقطع نیز گذر می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول