اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ره‌آورد بزرگ نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که کار و تلاش در آن به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری "جهاد اقتصادی فی سبیل‌الله است"؛ ره‌آورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ره‌آورد بزرگ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، مسعود نصوری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که کار و تلاش در آن به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «جهاد اقتصادی فی سبیل‌الله است»؛ ره‌آورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: چهاردهمین سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را در حالی آغاز می‌کنیم که توسعه و پیشرفت پایتخت انرژی و اقتصادی کشور با همت والا، تعهد، سخت کوشی و توانمندی کارکنان پر تلاش این منطقه راهبردی عجین شده و شاهد خلق حماسه‌های اقتصادی، همچون حماسه‌های شگرف و تاریخی و پرافتخار دوران دفاع مقدس هستیم.

مدیر عامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در آن روزهای مردانگی و آزادگی، همت و عزم همگانی برای دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی از چشمه خروشان ملت سلحشور این سرزمین جوشید و امروز نیز به شکلی دیگر و برای حفظ سربلندی و حرکت پر شتاب چرخ عظیم صنعتی و اقتصادی کشور تداوم یافته است.

نصوری تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که کار و تلاش در آن به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «جهاد اقتصادی فی سبیل‌الله است»؛ ره‌آورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که علاوه بر برکات اقتصادی فراوان، خوداتکایی و مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری را نیز در پی داشته است.

وی اضافه کرد: امروزه به موجب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش نفت و گاز، ماموریت و رسالتی مهم بر عهده سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وظیفه پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و پارس شمالی را دارد و این مهم خوشبختانه با تکیه بر دست‌های توانمند فرزندان ایران اسلامی در راستای بومی‌سازی تجهیزات و انتقال فن‌آوری‌ها و تجربه‌اندوزی صنعتگران داخلی ممکن شده است.

نصوری در ادامه چهاردهمین سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به تمامی کارکنان پر تلاش صنعت نفت در این منطقه راهبردی و خانواده محترم آنان و همچنین بازنشستگان فرهیخته که سال‌ها برای توسعه این حوزه عملیاتی تلاش کردند؛ تبریک گفت و سلامتی، موفقیت و سرفرازی روزافزون برای خدمت به صنعت بالنده نفت ایران را از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول