اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

وفاق مسئولان بهترین راه برون رفت از فشار اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: با وفاق و همدلی مسئولان بسیاری از این مسائل اقتصادی برطرف خواهد شد و کشور ما از این دوران گذار به سلامت گذر خواهد کرد.

وفاق مسئولان بهترین راه برون رفت از فشار اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا همانند پوششی روح انسان را از آفات و آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: آگاهی از معارف دینی و دانستن حکم خدا و نظر شرع و عقل لازمه تقوا پیشگی است و همه ما باید سعی کنیم در زمینه کسب معرفت و آگاهی از معارف دینی بکوشیم.

حسینی افزود: اگر انسان تقوا داشته باشد در هر مکانی که آثار گناه ببیند، تأثیری در او به وجود نمی‌آید و از انحراف به مسیر شیطان در امان می‌ماند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بعضی مشکلات پیش آمده در وضعیت معیشت مردم ابراز داشت: قطعا با وفاق و همدلی مسئولان خیلی از این مسائل برطرف خواهد شد و کشور ما از این دوران گذار به سلامت گذر خواهد کرد.

امام جمعه دهدشت به اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا و همدستانش مصمم شده‌اند که با تحریم‌های همه‌جانبه علیه ایران، کشور ما را از آرمان‌های خود دور کنند.

خطیب جمعه دهدشت ابراز داشت: آمریکا در صحنه‌های گوناگون یکی پس از دیگری از ملت ایران شکست خورده و تحریم‌ها را تنها ابزار دست خود می‌داند.

وی ادامه داد: آمریکا در تحریم‌ها شکست خورده و می‌خورد چرا که تحریم برای ما یک فرصت است که شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های داخلی‌مان را در دنیا نشان دهیم.

حسینی پیروی از بیانات رهبری را بهترین راه برای برون رفت از فشارهای اقتصادی دانست و افزود: اگر به بیانات رهبری به خوبی عمل می‌کردیم امروزه خیلی از این فشارهای اقتصادی به وجود نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام حسینی تحریم‌های نفتی را یک فرصت طلایی برای ایران دانست و ادامه داد: تحریم‌های نفتی به نفع ملت ایران است تا از اقتصاد نفتی رهایی پیدا کنیم چرا که رهایی از اقتصاد نفتی سفارش و فرمایش امام و رهبری است.

وی بیان داشت: دارای ذخایر فراوان انرژی هستیم و مسئولان باید با هماهنگی لازم برای تعالی جامعه گام بردارند و از فرافکنی در زمینه‌های مختلف خودداری شود تا دشمن ناکام بماند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول