اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

تحریم‏های اقتصادی نباید جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحریم‏های اقتصادی دشمنان کشورمان نباید چندان جدی گرفته شود.

تحریم‏های اقتصادی نباید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شمار زیادی از مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سفر به استان خراسان‏شمالی و دیدار با مردم نقاط مختلف این استان، سخنان جالب توجهی بیان فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه همه مردم و مسئولان به این سخنان و اجرای همه‏جانبه منویات رهبری سبب پیشرفت کشور می‏شود و لازم است که امروز به بیانات معظم‏له بیش از هر زمان دیگری توجه شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه رهبری همواره در زمینه‏های مختلف راهکارهای بی‏نظیری ارائه داده‏اند تا کشور از ورطه مشکلات خارج شود، اضافه کرد: توصیه‏هایی که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم خراسان‏شمالی داشتند، باید در سرلوحه برنامه‏های مسئولان قرار گیرد.

احمدپناهی ادامه داد: ایشان در مورد ساز و برگ پیشرفت ملت ایران و رشد نظام اسلامی منویات خود را مطرح کردند که بسیار جالب توجه بود و اجرای این برنامه‏ها و توجه به سخنان ارزشمند ولی امر مسلمین جهان باید در اولویت نخست کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: رهبری از مردم و مسئولان خواستند تا به تحریم‏های اقتصادی که از سوی دشمنان اسلام و ملت ایران بر ما تحمیل می‏شود، توجه چندانی نکنند و برنامه‏های خود را پیش ببرند.

احمدپناهی ادامه داد: لزوم برخورد مناسب با بحث تحریم‏ها از مهم‏ترین توصیه‏های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که باید به آن عمل شود.

وی تصریح کرد: در صورت مواجهه درست با این قضیه اوضاع بهبود می‏یابد و سبب خواهد شد تا برخی‏ها در داخل کشور، با اعمال و گفتار خود اثرات تحریم را تشدید نکنند و این مسئله مهمی است که باید همواره در نظر داشت.

امام جمعه موقت سمنان یادآور شد: امروز شاهد مشکلات اساسی در کشورهای آمریکایی و اروپایی و به طور کل، دنیای غرب در اقتصاد هستیم.

احمدپناهی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود، اقتصاد غرب را شکننده و ایستا توصیف کردند و این سخن بسیار قابل تأمل است؛ ضمن اینکه ایشان اقتصاد ایران اسلامی را شکوفا و در حال پیشرفت خواندند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول