اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه شیرگاه در مازندران:

مسئولان برای خروج از مشکلات اقتصادی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیرگاه با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی جامعه گفت: مسئولان برای خروج از مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

مسئولان برای خروج از مشکلات اقتصادی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به لزوم آموزش در ازدواج گفت: جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را باید از خانواده آغاز کنیم.

امام جمعه موقت شیرگاه با اشاره به 11 پیام آیه 187 سوره بقره به تفسیر «زنان و مردان لباس یکدیگرند» پرداخت و گفت: زن و مرد باید زینت، پوشانده عیوب، حافظ اسرار، هم اندازه و متناسب، همراهی در سختی و خوشی، حافظ پاکی، همراهی دائمی، مایه آرامش و نشاط، مانع آسیب و دست یابی به کمال یکدیگرند.

وی به روز «دحو الارض» و خروج زمین از آب و با یادآوری اینکه مکه اولین نقطه زمین بود که از آن خارج کرد، افزود: خداوند در این روز رحمت خودرا منتشر و گسترش داد و عبادت خاصی نیز برای آن بیان شده است.

ذاکری خطیر به استقبال گسترده مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این سفر به شکل دادن هویت کودکان، پرهیز از نگاه نیازمندانه به غرب و رشد فضائل اخلاقی و جلوگیری از نفوذ عرفان‌های کاذب اشاره کرده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه شیرگاه با بیان مسائل اقتصادی جامعه به علل مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه مربوط به حوادث جهانی است و بخشی دیگر مربوط به توطئه‌های خارجی و بخشی به حرص و طمع برخی کارخانجات و شرکت‌ها و بازار است.

وی افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه به دلیل کم‌کاری مسئولان است و مسئولان سه قوا باید با مدیریت و کارآمدی به حل مشکلات بپردازند.

ذاکری خطیر افزود: افراد دستگیر شده را می‌توانستند زودتر دستگیر کنند و قوه قضائیه با قدرت برخورد کند و اگر قانون نیاز است قوه مقننه فعالانه وارد شود.

امام جمعه شیرگاه خواستار تلاش همه مسئولان نظام برای خروج از مشکلات اقتصادی شد و گفت: مردم صبور و حامی نظام هستند و برخی ها نباید با اقدامات و سخنان خود به جنگ روانی دشمن کمک کنند.

*استقبال گسترده از رهبری بیانگر علاقه قلبی مردم به نظام است

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر سوادکوه با اشاره به لزوم اجرای تقوای الهی در زندگی گفت: دستورات دینی موجب عزت دنیوی و عاقبت به خیری را به دنبال می‌آورد.

امام جمعه زیراب به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اشاره و با تاکید بر اینکه استقبال گسترده از ایشان بیانگر علاقه قلبی مردم به نظام است، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم حاوی مسائل به روز و راهکارهای توسعه آینده‌نگرانه جامعه است.

وی به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی و تلاش برای حل مشکلات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با رد نگاه نیازمندانه به غرب خواستار توجه به ارزش‌ها و داشته‌های خود شدند.

محمودیان با اشاره به اینکه این نماز جمعه به عنوان آخرین نماز جمعه وی در شهر زیراب است، گفت: از نمازگزاران طلب حلالیت می‌طلبم.

*مسئولان تلاش گسترده ای را برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهند

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر سوادکوه با تاکید بر این مطلب که عمل به آموزه‌های دینی موجب حل موانع دستیابی به اهداف هستند، گفت: نهج‌البلاغه با تعیین شاخص‌های متقین، راهکار دستیابی به آن را بیان می‌کند.

امام جمعه پل سفید به دلایل مشکلات جهان اسلام اشاره کرد و افزود: وحدت و استفاده از توانمندی‌های مختلف جهان اسلام راهکار مواجهه با مشکلات جهان اسلام است.

وی به استقبال مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مردم ما با اعلام علاقه قلبی به مقام معظم رهبری موجب افزایش عزت شدند.

خطیب نماز جمعه پل سفید خواستار تلاش گسترده برای حل مشکلات شد و افزود: تلاش مسئولان باید موجب حل مشکلات و جلوگیری از یاوه گویی‌های دشمنان شود.

انتهیا پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول