اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

مشکلات اقتصادی ناشی از تصمیمات نادرست برخی مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اهمیت همفکری با نخبگان اقتصادی کشور گفت: مشکلات و نارسایی‌هایی که در حال حاضر سیستم اقتصادی کشور با آن مواجه است نتیجه تصمیمات نادرست برخی مسئولان است.

مشکلات اقتصادی ناشی از تصمیمات نادرست برخی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام نعمت الله صالح ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: حفظ سلامتی جسم و روان در بین عموم مردم از مهم‌ترین راهکارهای دست‌یابی به یک جامعه سالم است.

وی ادامه داد: انجام گناه و غفلت از دنیای آخرت از مهم‌ترین دلایل بروز افسردگی در بین مردم به شمار می‌رود.

صالح با اشاره به راهکارهای دوری از غرور در انسان‌ها از دیدگاه حضرت علی (ع) افزود: مال‌اندوزی و پرستش ثروت و قدرت از مخرب‌ترین عوامل روحی در بین انسان‌ها مطرح است.

امام جمعه موقت شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی تصریح کرد: مردم کشور ما همواره با بینش عالمانه خود زمینه هرگونه برداشت ناصحیحی را به دشمنان انقلاب نمی‌دهند و استقبال تاریخی مردم در استان خراسان‌شمالی از رهبر معظم انقلاب موید این مطلب است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف حکومت اسلامی در قبال وضعیت معیشتی مردم بیان داشت: در حالی که رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه به عنوان یکی از محوری‌ترین اصول حکومت اسلامی مطرح است، اما نوسانات مداوم اقتصادی همواره برای مردم مشکلات زیادی را به همراه داشته است.

صالح با اشاره به لزوم هم‌فکری مسئولین کشور با نخبگان در راستای حل معضلات اقتصادی گفت: مسئولین باید به اشتباهات خود در عرصه‌های اقتصادی اعتراف کنند و با به کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی زمینه حل مشکلات موجود را مهیا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی بازی‌های سیاسی در حوزه اقتصاد اضافه کرد: اینکه هر روز مسئولین دلایل بروز مشکلات اقتصادی را به یکدیگر نسبت می‌دهند مشکلی از مردم حل نمی‌کند و مسئولین باید بدانند که  مشکلات اقتصادی نباید تحت سایه تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به گرانی‌های اخیر در جامعه به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مطرح است و از مجموعه مسئولین انتظار داریم که در راستای حل این معضل بزرگ تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول