اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اردستان:

علت ایجاد مشکلات بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اردستان گفت: علت ایجاد مشکلات بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است.

علت ایجاد مشکلات بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مصطفی طباطبائی نژاد امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر به شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی در سال 61 اشاره کرد و افزود: در هفته آینده شهادت امام محمد تقی(ع) نهمین امام معصوم را در پیش رو داریم که ایشان از امامانی بودند که در جوانی و در سن 25سالگی به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی و بجنورد اشاره کرد و افزود: در بجنورد مردم از اقوام مختلف کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و مقام معظم رهبری در یک فضایی خاص به شهرستان سفر کردند و مورد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان قرار می‌گیرند.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ادامه صحبت‌های خود به مسائل روز کشور از جمله گرانی، بیکاری و تورم اشاره می‌کنند و با تاکید بر اینکه  این مشکلات خاطر تحریم نیست تصریح کرد: در حقیقت بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تحریم از ابتدای انقلاب وجود داشته است یاد آور شد: تحریم‌ها نشان می‌دهد که ما در مسیر درست قرار داریم و این‌ها با اسلام مخالف هستند و توان مقابله با آن را ندارند و این می‌شود که به پیامبر اسلام(ص) توهین می‌کنند و همه اینها  نشان‌دهنده ترس آنها از اسلام است.

وی با بیان اینکه خطر واقعی برای جمهوری اسلامی گرانی و بیکاری نیست، تصریح کرد: خطر واقعی برای نظام اسلامی گرفتن روحیه کار و تلاش از مردم توسط دشمن و ایجاد یأس و ناامیدی و بی‌برنامگی است.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه متأسفانه مشاهده می‌شود بعضی از افراد دچار بی‌برنامگی هستند تاکید کرد: باید طبق چشم انداز 20ساله حرکت کرد، اما خلاف آن عمل می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول