اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون محاسبات مجلس:

3 قوه در مشکلات اقتصادی اخیر مقصرند / اختصاص 42 میلیارد دلار به 18 بانک کشور

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه 42 میلیارد دلار به 18 بانک کشور اختصاص یافت، گفت: در بحث گرانی بازار سکه و ارز و مشکلات اقتصادی نباید فقط قوه قضائیه را مقصر دانست.

3 قوه در مشکلات اقتصادی اخیر مقصرند / اختصاص 42 میلیارد دلار به 18 بانک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: اگر در کشور مشکل اقتصادی پیش آمده و به یک‌باره قیمت سکه و ارز بالا رفته و بازار متشنج شد باید سه قوه را در این زمینه مقصر دانست و هر سه قوا پاسخگو باشند.

وی با اعلام اینکه نباید فقط قوه قضائیه را مقصر بدانیم، افزود: تصمیم‌گیرنده در این زمینه دولت است و سازمان بازرسی کل کشور نیز باید نظارت داشته باشد.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه 42 میلیارد دلار تنها به 18 بانک دولتی و خصوصی کشور اختصاص یافت تا معاملات ارزی با آن صورت گیرد، تصریح کرد: در مقابل بانک‌ها بخشی از این دلار دولتی را به قیمت بازار فروختند و بخشی دیگر را به عنوان جایزه خوش حسابی به برخی صاحبان حساب‌ها دادند.

وی با اشاره به اینکه وقتی از این بانک‌ها سؤال می‌شود این دلارها به کجا رفته پاسخ می‌دهند که نمی‌توانیم حرفی بزنیم زیرا حساب مردم محرمانه است، ادامه داد: در این زمینه سازمان بازرسی کشور که مدعی است چیزی نگفته و شورای اقتصاد که هر سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه در آن عضویت دارند نیز حرفی نزده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به هر حال گرانی کنترل شود، گفت: مردم کشورمان که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، جنگ نرم، از بین بردن فتنه‌ها و راهپیمایی‌های انقلابی در صحنه هستند نباید با مشکل گرانی دست و پنجه نرم کنند و در آنها یاس و ناامیدی ایجاد شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول