اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

راهیابی 153طرح علمی اردبیل به مرحله نهایی المپیاد خوارزمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راهیابی 153 طرح علمی دانش‌آموزان استان اردبیل به مرحله نهایی المپیاد خوارزمی خبر داد.

راهیابی 153طرح علمی اردبیل به مرحله نهایی المپیاد خوارزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش  استان اردبیل، احمد محمودزاده در مراسم اختتامیه «طرح دوست علمی» در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت حضور در رقابت‌های علمی، تربیتی را داشته و سعی ما بر این است که بهترین استفاده را از این ظرفیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در بهترین دوره سنی بوده و دارای انرژی و استعداد هستند، افزود: برنامه‌ریزی بهتر برای دانش آموزان در این برهه سنی می‌تواند منجر به استفاده بهینه از فرصت جوانی و نوجوانی شده و موجب شکوفایی علمی استان اردبیل شود.

محمودزاده همکاری و ارتباط تنگاتنگ با بنیاد نخبگان را در تقویت استعدادهای دانش‌آموزان موثر دانست و گفت: وجود واسطه بین بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش می‌تواند کمک‌کار موثری برای استعدادیابی از بین دانش‌آموزان باشد.

وی تصریح کرد: لازم است در رشته‌های دیگری چون زیست‌شناسی و کامپیوتر نیز این استعدایابی‌ها و اجرای "طرح دوست علمی" با همکاری بنیاد نخبگان استان انجام شود.

طرح دوست علمی با هدف استعدادیابی ریاضی در بین دانش آموزان پایه دوم دبیرستان استان اردبیل با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان به مدت سه روز در اردبیل اجرا شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول