اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای «طرح جامع خدمات حمایتی»

بایگانی اسناد در کمیته امداد فارس دیجیتالی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: با اجرای برنامه جامع خدمات حمایتی بایگانی اسناد کاغذی به شکل دیجیتال، مدیریت اسناد آسان‌تر و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

بایگانی اسناد در کمیته امداد فارس دیجیتالی می‌شود

عباس شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اسناد و مدارک جاری یا بایگانی شده یک سازمان، دارایی اصلی آن است و به حیات، بقاء و تداوم آن سازمان بستگی دارد.

وی اضافه کرد: این اسناد نباید به سادگی در معرض خطر و استفاده‌های غیرمجاز قرار گیرند بلکه باید با سرعت هرچه بیشتر در دسترس مدیران مجموعه بوده و قابل انتقال باشند.

این مسئول تصریح کرد: تنوع و شمار بالای مستندات و اشغال بیش از حد فضا، باعث شده است تا تمام سازمان‌ها برای سهولت بازیابی اطلاعات موجود و مورد احتیاج، به فکر ایجاد یک پایگاه داده مناسب و بهره‌گیری از فرم‌های مختلف برای مکانیزه کردن سیستم مدیریت آرشیو مدارک باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی فارس اظهار داشت: اطلاعاتی که در این اسناد وجود دارد در بخش‌های مختلف کاری سازمان‌های مربوطه مورد نیاز است.

شکری اضافه کرد: سیستم مدیریت مدرک مجموعه کاملی برای بایگانی اوراق اداری و مدارک الکترونیکی سازمان‌ها با حفظ تاریخچه تغییرات هر یک از آنها است.

وی تصریح کرد: سیستم سنتی کاغذی مشکلات بسیاری را دربرداشته و ذخیره‌سازی، بایگانی و اصلاح اشتباه‌های مدیریتی باعث تاخیر در ارسال کالا، افزایش ضریب خطا به علت اعمال مضاعف و مکرر اطلاعات و نیز تقلب می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول