اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

90 درصد تعهدات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اصفهان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از 90 درصد از تعهدات اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان اصفهان انجام شده است.

90 درصد تعهدات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اصفهان انجام شد

مهدی مجلس‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در کمیته امداد اصفهان اظهار کرد: بیش از 90 درصد از تعهدات طرح‌های اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش انجام شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اشتغال پایدار است، افزود: این آمار از سوی اداره کار و رفاه اجتماعی و شورای اشتغال استان قابل استناد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: امسال از سوی شورای عالی اشتغالزایی شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد واگذار شده است.

وی در مورد تسهیلات به استان‌ها گفت: نزدیک به یک هزار و 300 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد کل کشور به استان‌ها تسهیلات اختصاص یافته است.

مجلس آرا با بیان اینکه این تسهیلات بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود، ادامه داد: البته سقف اعلام شده در ارائه تسهیلات بسته نمی‌شود و بر اساس توانمندی شهرستان سهمیه تسهیلات هر یک از شهرستان‌های استان در سال‌جاری پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: به هر میزان توانایی جذب تسهیلات توسط شهرستان‌ وجود داشته باشد، در راستای تحقق اشتغال پایدار این تسهیلات به مراکز مختلف پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول