اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی تربت‌حیدریه:

666 میلیارد ریال اعتبار وام کار انگیزی کمیته امداد تربت‌حیدریه جذب شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام‌خمینی تربت‌حیدریه گفت: کل اعتبار جذب شده برای وام‌های کار انگیزی و خود اشتغالی به مبلغ 666 میلیارد ریال و مربوط به گذشته بود که پرداخت شده است.

666 میلیارد ریال اعتبار وام کار انگیزی کمیته امداد تربت‌حیدریه جذب شد

هادی آریان‌نژاد ظهر امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: پرداخت وام‌های خود اشتغالی و توانمندسازی به مددجویان از اولویت‌های مهم کاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است که در سال 90 تعداد 1034 طرح خوداشتغالی از محل منابع امدادی و منابع بانکی به مبلغ 65 میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی تربت‌حیدریه ادامه داد: همچنین تعداد 351 فقره وام کارانگیزی به مبلغ 160میلیارد ریال برای ایجاد فرهنگ و توسعه کسب و کار به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: کل اعتبار جذب شده برای وام‌های کار انگیزی و خود اشتغالی به مبلغ 666 میلیارد ریال و مربوط به گذشته بود که پرداخت شده است و در سال 91 اعتباراتی از سوی دولت اختصاص داده شده است که به محض وصول به تمام مددجویان با اولیت‌بندی پرداخت می‌شود.

آریان‌نژاد گفت: 236 میلیون ریال فطریه جمع‌آوری شده که برای هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج و لاعلاج با در نظر گرفتن اولویت افراد و شرایط بیمار پرداخت و به حساب‌های مددجویان واریز شد همچنین مبلغ 6 میلیون ریال کفاره طبق موازین شرعی تبدیل به مواد خوراکی اطعام شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول