اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مجتمع فرهنگی علی‌ابن‌ابیطالب کمیته امداد ایرانشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و محلی، مجتمع فرهنگی ـ تربیتی علی‌ابن‌ابیطالب (ع) کمیته امداد ایرانشهر افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی علی‌ابن‌ابیطالب کمیته امداد ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان‌‌وبلوچستان، مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی ـ تربیتی حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) ایرانشهر با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیر امور فرهنگی و آموزش استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، جمعی از مسئولان، امدادگران و دانش‌آموزان مجتمع ایرانشهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم با ابراز خرسندی از انجام فعالیت‌های بسیار گسترده و سازنده این مجتمع و گام مهمی که در راستای شکوفایی استعدادهای نونهالان برداشته شده است به عنوان گوشه‌ای از خدمات نهاد مقدس امام راحل یاد کرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عبداللهی افزود: با توجه به وضعیت نابسامان فرهنگی در جامعه پرداختن به مسائل فرهنگی بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان نیز با اشاره به آیاتی از قرآن مجید و تجلیل از مقام والای پیامبر، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

محسن مسعودیان‌راد اظهار داشت: امداد بعد از گذشت سه دهه به یک گنجینه گران‌بهایی به نام دانش‌آموزان و نوجوانان دسترسی پیدا کرده که در عرصه‌های علمی، مجامع دانشگاهی و در زمینه‌های ورزشی در سطح استان، کشوری و بین‌المللی درخشش والایی دارند و ما شاهد موفقیت بسیار بالای این عزیزان هستیم.

وی بیان داشت: این نهاد به منظور حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با ارائه خدمات تحصیلی، بستر مناسبی را برای ادامه تحصیل آنان فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر هم در این مراسم گفت: در سال تحصیلی گذشته، تعداد 20 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد 16 نفر از آنها از این مجتمع در سال 91 به مراکز آموزش عالی راه یافتند و از ابتدای تأسیس این مجتمع قریب به 100 نفر از دانش‌آموزان در مراکز دولتی، نهادها و مؤسسات مشغول به خدمت می‌باشند.

محمدعلی تراقویی افزود: این نهاد به منظور حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با ارائه خدمات تحصیلی بستر مناسبی را برای ادامه تحصیل آنان فراهم کرده است.

مدیر مجتمع فرهنگی ـ تربیتی علی‌ابن‌ابیطالب (ع) ایرانشهر هم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تربیتی، پرورشی پرداخت و در پایان به عوامل اجرایی، راه‌یافتگان به مراکز آموزش عالی و دانش‌آموزان برتر علمی هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول