اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام گچساران‌ خبر داد

افزایش 100 میلیونی درآمد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: میزان درآمد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد این شهرستان در یک سال گذشته 6 میلیارد و 764 میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

افزایش 100 میلیونی درآمد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد به سفارش امام راحل برای کمک به اقشار نیازمند راه‌اندازی شده و این نهاد افتخار دارد که خدمات ارزشمندی در راستای کمک به نیازمندان و محرومان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان در دین مبین اسلام سفارش زیادی شده است، افزود: کمک در رفع مشکلات معیشتی محرومان و نیازمندان از اهداف اصلی راه‌اندازی این نهاد بوده که به لطف الهی تا به امروز این نهاد در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

افزایش یک میلیارد ریالی درآمد مشارکت‌های مردمی

فروزنده یادآور شد: میزان درآمد مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد گچساران در یک سال گذشته از مهرماه سال قبل تا مهرماه امسال 6 میلیارد و 764 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد گچساران ادامه داد: این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که 5 میلیارد و 776 میلیون ریال بوده حدود یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

فروزنده عنوان کرد: این درآمدها از محل درآمدهای صندوق‌های صدقات در سطح شهر و وجوهات امانی و شرعی شامل کمک‌های خیرین، کمک‌های مردمی و نقدی، نذورات مردم، زکات فطریه و طرح احسان دانش‌آموزی و برکت به دست آمده است.

وی افزود: این درآمدها در طرح‌های کمک به تهیه جهیزیه، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، وام قرض‌الحسنه، تأمین مسکن، هزینه‌های معیشت، هزینه‌های درمان و کمک به رفع نیازمندی‌های ضروری خانواده‌ها در میان افراد زیر پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد گچساران تعداد افراد زیرپوشش این کمیته را 5 هزار و 161 نفر ذکر کرد.

فروزنده اضافه کرد: تعداد کل خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان 2 هزار و 419 خانوار است و همچنین تعداد افراد یتیم زیر پوشش این نهاد 555 نفر بوده که تعداد 245 نفر آن شهری و مابقی آن روستایی است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول