اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌آباد خبر داد

معافیت 887 نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد خرم‌آباد از سربازی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌آباد از معافیت 887 نفر از جوانان تحت حمایت این نهاد و پسران تحت تکفل زنان سرپرست خانوار در خرم آباد از خدمت سربازی خبر داد.

معافیت 887 نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد خرم‌آباد از سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌آباد، علی فلاحی گفت: این جوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از داشتن پدر محروم هستند به همین منظور از خدمت سربازی معاف شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 828 نفر از این جوانان به دلیل فوت سرپرست و 59 نفر نیز به علت طلاق والدین از تسهیلات معافیت سربازی استفاده کردند که 713 نفر از آنان مددجوی شهری و 174 نفر مددجوی روستایی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم‌آباد اظهار داشت: برای 139 نفر دیگر صدور گواهی کاهش تعرفه و 231 نفر نیز انتقال به نزدیک‌ترین منطقه محل سکونت در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفته است.

فلاحی با بیان اینکه اعطای تسهیلات معافیت سربازی به فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت در راستای بسترسازی برای اشتغال آنان به منظور توانمندسازی و استقلال مادی خانوارها انجام می‌شود، گفت: همچنین این امر به کاهش بار سنگین مسئولیت تامین معاش این خانوارها که بر عهده سرپرستان خانوار یعنی مادران این افراد است، منجر می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول