اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد خبر داد

بهره‌مندی 4 میلیون مددجو از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی از بهره‌مندی بیش از 4 میلیون نیازمند از خدمات این نهاد مقدس در سطح کشور خبر داد.

بهره‌مندی 4 میلیون مددجو از خدمات کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعلی هاشمی ظهر امروز در جلسه معارفه قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 1.5 میلیون نفر از جمعیت سالمندان کشور زیرپوشش این نهاد مقدس هستند و در سرفصل‌های مختلف خدمات می‌گیرند.

وی به اهداف تشکیل و رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: تلاش هدفمند در راستای رفع مشکلات و نیازهای محرومین از مهم‌ترین اهداف تشکیل این نهاد بود.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی در طول عمر 33 ساله خود در راستای تحقق این مهم با توجه به نیاز جامعه برنامه‌های خود را تعریف و اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد نیازمند و ثبت‌نام از آنها نخستین رسالت کمیته امداد در بدو تاسیس بود و خیلی از خدمات و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در دهه سوم فعالیت‌هایش تکامل پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کمیته امداد در دهه چهارم از فعالیت خود با استفاده از تجارب 30 ساله اقدام به توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد در سرفصل‌های مختلف می‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد با اشاره به برخی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی در زمینه حمایت از مددجویان زیرپوشش این نهاد، اضافه کرد: اشتغال‌زایی مددجویان زیرپوشش یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی است که توسط مسئولان این نهاد دنبال می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: تلاش‌های مسئولان کمیته امداد در راستای توانمند‌سازی مددجویان زیرپوشش به منظور ایجاد و ارتقای عزت نفس و زندگی با کرامت برای مددجویان صورت می‌گیرد.

به گفته وی، ارائه خدمات کمیته امداد امام خمینی به مددجویان به صورت هدف‌دار بوده و به هر شخص به مقتضای نیازش خدمات و تسهیلات ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: امروزه نیازها و خواسته‌های مخاطبان کمیته امداد با گذشته متفاوت بوده و باید با توجه به نیازهای آنان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی در ادامه به تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی استکبار علیه کشور و تاثیرات آن اشاره کرد و گفت: دشمن برای ضربه‌ زدن به انقلاب از ابتدای تشکیل تاکنون از هیچ توطئه و تلاشی فروگذار نبوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف بین نظام و مردم مهم‌ترین هدف دشمن از تحمیل تحریم‌های اقتصادی بر کشور است، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با تحریم‌های اقتصادی آستانه استقامت ملت ایران را ضعیف کنند.

به گفته وی، ملت ایران در 33 سال عمر با عزت انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان هیچ‌گاه از حرکت نایستاده و با اتحاد و انسجام ملی و تبعیت از رهبران الهی خود با سرعت پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی نیز برای این ملت چیز تازه‌ای نبوده و مردم ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی‌های خود این پیچ تاریخی را نیز با عزت و اقتدار پشت سر خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتاً در تحریم‌های اقتصادی بیشتر به طبقه ضعیف جامعه فشار وارد می‌شود و در این مسیر رسالت کمیته امداد سنگین‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: ارائه خدمات کمیته امداد در شرایط سخت نیز قطع نمی‌شود و با اولویت‌بندی در اجرای برنامه‌ها و خدمات در تمامی شاخه‌ها و حوزه‌ها مانع از فشار بر روی مددجویان خواهیم شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد کردستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و تحقق سیاست‌های این نهاد، عملکرد کمیته امداد کردستان را بسیار رضایت‌بخش اعلام کرد.

وی در پایان با بیان اینکه نگاه مسئولان کشوری به استان کردستان نگاه ویژه‌ای است، تصریح کرد: رفع مشکلات به ویژه در بحث اعتبار، نیروی انسانی و تجهیزات در این استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول