اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان:

آینده‌ای روشن در انتظار کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آینده‌ای خوب و روشن در انتظار این کمیته است.

آینده‌ای روشن در انتظار کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی مهاجری در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) روش مناسبی را برای توانمندسازی مددجویان در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: کاهش آمار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از 600 هزار نفر در دو سال گذشته به 270 هزار نفر در سال جاری بیانگر سیاست‌های مطلوب این نهاد و هدایت و راهنمایی صحیح مردم است.

مهاجری با اشاره به اشتغالزایی مناسب از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان تصریح کرد: دورنمای خوبی برای این نهاد پیش‌بینی می‌شود و آینده روشنی در انتظار این کمیته است.

وی ابراز داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در کمیسیون‌های تخصصی این شورا درخواست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان فعالیت‌های مطلوبی را انجام می‌دهد، اظهار داشت: این کمیته در زمینه اشتغالزایی رتبه نخست را در استان کرمان به دست آورده است.

زهرا لری ‌بیان داشت: در حالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان توانسته است در زمینه ایجاد اشتغال خوش بدرخشد که بعضی از دستگاه‌های متولی ایجاد شغل در این زمینه موفق نبوده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرمان عنوان کرد: این نمایشگاه به نحو مطلوبی برگزار شد و باید از شهردار کرمان و همکاران وی برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه قدردانی کرد.

لری همچنین حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول‌الله (ص) را شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول