اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

137 هزار مددجوی آذربایجان‌غربی زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 137 هزار نفر در قالب طرح‌های مختلف زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.

137 هزار مددجوی آذربایجان‌غربی زیر پوشش کمیته امداد هستند

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 42 هزار و 842 خانوار آذربایجان‌غربی تحت حمایت طرح مددجویی عادی و 18 هزار و 282 خانوار تحت حمایت طرح شهید رجایی هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید فقرا را متکی به کمیته امداد کرد، تصریح کرد: اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی افراد زیر پوشش از برنامه‌های کمیته امداد است.

جلال حسین‌زاده با بیان اینکه در شش ماهه اول سال 1391 جمعاً 2 هزار و 676 مورد فرصت شغلی با اعطای وام به مبلغ بیش از 136 میلیارد ریال ایجاد شده است، افزود: از این تعداد 771 مورد فرصت شغلی از طریق اعطای وام خودکفایی از اعتبارات امداد و تعداد هزار و 905 مورد از طریق اعطای تسهیلات بانکی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کاهش فقر تشویق مشارکت‌ مردم در مبارزه با فقر است.

وی با بیان اینکه تعداد صندوق‌های صدقات نصب شده در اماکن عمومی بیش از 10 هزار صندوق و تعداد صندوق‌های کوچک توزیع شده در منازل، حدود 180 هزار صندوق است، افزود: میزان کمک جمع‌آوری شده در شش ماه نخست امسال از طریق این صندوق‌ها بیش از 17 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول