اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

خودکفایی 143 خانوار مددجوی کمیته امداد قاینات

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 143 خانوار مددجوی این نهاد خودکفا و از زیر‌پوشش کمیته امداد خارج شدند.

خودکفایی 143 خانوار مددجوی کمیته امداد قاینات

ضیاء‌الدین فارابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار و 623 خانوار نیازمند شهرستان قاینات زیر‌پوشش این نهاد قرار دارند و مجموع جمعیت این خانوارها 11 هزار و 892 نفر است.

وی تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری 143 خانوار مددجوی این نهاد خودکفا و از زیر‌پوشش خارج شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تامین مسکن مددجویان افزود: برای تعمیر و بازسازی مسکن 58 خانوار بالغ بر 275 میلیون ریال هزینه شده است.

فارابی از معرفی واگذاری رایگان انشعابات آب، برق و گاز به 57 مشترک در این شهرستان خبر داد.

وی تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد را یک‌هزار و 471 نفر عنوان کرد و گفت: اعتباری بالغ بر 189 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات ادامه داد: تعداد 40 نفر از دانش‌آموزان زیر‌پوشش به دانشگاه راه یافتند که از این تعداد 29 نفر دختر و 11 نفر پسر هستند.

فارابی با بیان اینکه تأمین جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش یکی از سرفصل‌های کاری کمیته امداد است، گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون به نوعروسان زیر‌پوشش این نهاد 89 سری جهیزیه به ارزش 890 میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول