اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت 23 میلیارد ریال وام کسب و کار خرد به مددجویان ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان گفت: 23 میلیارد ریال وام کسب و کار خرد به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است.

پرداخت 23 میلیارد ریال وام کسب و کار خرد به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته طرح‌های زیادی در رشته‌های مختلف برای مددجویان ماهنشانی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای این گروه یکی از اهداف کمیته امداد است، اضافه کرد: وام‌هایی که به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد پرداخت می‌شود، در بخش‌های مختلف کسب و کار خرد، مشاغل خانگی و از محل اعتبارات کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان تصریح کرد: سال گذشته 423 خانوار مددجوی ماهنشانی با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 563 مددجو از وام‌های خودکفایی کمیته امداد ماهنشان در زمینه کسب و کار خرد از محل اعتبارات بانکی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت وام‌های کسب و کار خرد به مددجویان ابهری مبلغ 23 میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

غفاری در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های خدماتی کمیته امداد ماهنشان در سال گذشته افزود: پرداخت کمک هزینه به منظور تغذیه کودکان زیر 6 سال زیرپوشش کمیته‌امداد ماهنشان نیز سال گذشته مبلغی بالغ بر 121 میلیون ریال هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مددجویی این نهاد و حمایت از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان اضافه کرد: سال گذشته 548 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 320 مددجو از حمایت‌های کمیته امداد ماهنشان در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، ایتام و خانواده‌های دارای سرپرست خانواده) بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان گفت: سال گذشته به منظور حمایت از خانواده‌های مذکور مبلغ 3 میلیارد و 42 میلیون و 390 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 5 میلیارد و 271 میلیون ریال در زمینه حمایت از خانواده‌های طرح شهید رجایی هزینه شده است، اضافه کرد: این خانوارها شامل 947 خانوار و یک هزار و 778 مددجوی زیرپوشش بودند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول