اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

کسب 19 مدال توسط ورزشکاران بوشهری در مسابقات بادی کنتاک

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران استان بوشهر در قالب تیم دانشگاه علوم پزشکی در قالب‌های قهرمانی کشور رشته استایل بادی کنتاک 19 مدال رنگارنگ کسب کردند.

کسب 19 مدال توسط ورزشکاران بوشهری در مسابقات بادی کنتاک

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مسابقات رزمی استایل بادی کنتاک با رقابت نفرات برتر سبک‌های رزمی استان‌های کشور به میزبانی قم انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: بر پایه این گزارش، نزدیک به 220 ورزشکار از استان‌های مختلف در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که در نهایت تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مقام نخست رسید.

جمشیدی بیان کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده بود و بعد از بوشهر، قم و آذربایجان شرقی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه بوشهری‌ها در مجموع 19 مدال (هشت مدال طلا، هشت نقره و سه برنز) کسب کردند اظهار داشت: مربیگری تیم منتخب اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر نیز بر عهده علی فروغی بود که عباس ایزدپناه نیز در کنار وی به عنوان سرپرست حضور داشت.

درخشش کونگ‌فوکاران استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور

جمشیدی گفت: تیم منتخب کونگ‌فوکاران استان بوشهر موفق به کسب 9 مدال (دو طلا، سه نقره و چهار برنز) در مسابقات قهرمانی کشور منتخب آقایان شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش مبارزات نیمه آزاد گروه تک رزم با حضور 11 تیم و 395 مبارز از استان‌های مختلف کشور در استان البرز برگزار شد.

در این رقابت‌ها محمدامین شمسی و احمدرضا احمدی مقام‌های نخست، امین کرمی، محمد گنخکی و سجاد خلیفات مقام‌های دوم و رضا زادمهر، حسین علی‌پور، سجاد احمدی و حسین گنخکی ورزشکاران استان بوشهر مقام سوم را کسب کردند.

بانوان استان بوشهر مقام سوم تیمی مسابقات قهرمانی تفنگ خفیف و بادی کشور را کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: تیم هیئت تیراندازی استان بوشهر توانست در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان تفنگ خفیف و بادی منتخب خواهران کشور با کسب 4 مدال (دو طلا، یک نقره و یک برنز) به مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات دست یابد.

جمشیدی تصریح کرد: در این رقابت‌ها مائده‌سادات امین‌زاده توانست مقام اول تنگ بادی، نفر دوم تفنگ بادی رده سنی جوانان، مقام سوم خفیف سه‌گانه را کسب کند و همچنین فاطمه کرم‌زاده نیز مقام اول خفیف درازکش را به دست آورد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: کلاس مربیگری درجه سه هندبال ویژه بانوان با تدریس ناهید غارسی از تاریخ سوم مهر ماه تا نهم مهر ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول