اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

توسعه کسب ‌و کار با تعامل تشکل‌های اقتصادی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعامل با تشکل‌های اقتصادی موجب توسعه و رونق تولید در کسب و کار می‌شود.

توسعه کسب ‌و کار با تعامل تشکل‌های اقتصادی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی عصر امروز در نشست مشترک روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکل‌های بخش خصوصی اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه حمایت از کار و تولید در شرایط کنونی یک وظیفه ملی است، اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی استان بیش از پیش فعال شوند.

وی با تاکید براینکه تکلیف تعاونی‌های غیرفعال مشخص شود، ادامه داد: در استان مازندران از 11 هزار شرکت تعاونی، وجود 7 هزار تعاونی راکد معنا ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه آنچه در اقتصاد منطقی تاثیرگذار است حمایت از تولید ملی است، بیان کرد: شعار حمایت از تولی ملی رهبری ریشه عملیاتی و اقتصادی به‌روز دارد تا چرخه اقتصادی کشور در مقابل دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی واگذاری اصل 44 را از سیاست‌های رهبری دانست و گفت: در اجرای اصل 44 بخش خصوصی می‌توانست به هنگام ورود کند ولی برخی‌ها سلیقه‌ای رفتار کردند.

بابایی تصریح کرد: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران باید در اجرای دقیق اصل 44 به درستی کار کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تشکل‌ها مختلف اقتصادی و اجتماعی شرکای واقعی ما هستند، بیان کرد: تعامل با تشکل‌های اقتصادی موجب توسعه و رونق تولید در کسب و کار می‌شود.

بابایی کارگران را در مقابل کارفرمایان ندانست و یادآور شد: دانش و تجربه کارفرمایان یک فرصت است و شوراهای اسلامی کار در واحد‌های تولیدی و صنعتی به عنوان سرمایه تلقی می‌شوند.

بابایی با اشاره به اینکه پول عامل توسعه اقتصادی می‌شود، بیان کرد: در نظر می‌رسد هم‌اکنون گردش پول در فضای تولید کسب و کار نیست.

وی اضافه کرد: انتظار داریم با اصلاح قانون لایحه فضای کسب و کار مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گیرد تا کمبودهای قانونی در این بخش برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول