اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان اصفهان:

قانون بهبود فضای کسب و کار مهم‌ترین مطالبه اتاق تعاون است

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق تعاون استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین مطالبات اتاق تعاون اجرای صحیح برنامه پنجم توسعه و قانون بهبود فضای کسب و کار است.

قانون بهبود فضای کسب و کار مهم‌ترین مطالبه اتاق تعاون است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب‌الله بهرامی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: 8 هزار تعاونی در استان اصفهان به ثبت رسیده و در حال حاضر نیز بیش از 4 هزار و 400 تعاونی در استان فعال هستند.

وی ادامه داد: تخصیص تسهیلات با شرایط مناسب از سازمان‌های دیگر و تشکیل شرکت‌های تعاونی تخصصی مانند مسکن و فرآورده‌های نفتی موجب تشویق افراد با گرایش و تخصص خود برای فعالیت در تعاونی‌ها می‌شود.

دبیر اتاق تعاون استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد اتاق تعاون اصفهان حضور معتمدان مردم و مشارکت آنها در تعاونی‌ها برای جلب اعتماد مردم و فرهنگ‌سازی و آموزش از طریق رسانه‌ها و مدارس برای تقویت روح تعاون در بین آحاد مردم بسیار تأثیر گذار است.

وی با اشاره مطالبات اتاق تعاون از مسئولان اضافه کرد:  از مهم‌ترین مطالبات اتاق تعاون اجرای صحیح برنامه پنجم توسعه و قانون بهبود فضای کسب و کار است.

بهرامی افزود: قانون بهبود فضای کسب و کار، نتیجه مدت‌ها بررسی و آسیب‌شناسی فضای کسب و کار و تعاونی‌ها در سال گذشته بوده که با اجرای صحیح این قانون فضا برای فعالیت و رفع مشکلات تعاونی‌ها مهیا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف تشکیل اتاق تعاون استان تاکید کرد: تشکیل تعاونی‌های فراگیر ملی و تعریف شرکت‌های مادر تخصصی و بنگاه‌های کوچک اقتصادی از اهداف اتاق تعاون اصفهان است.

دبیر اتاق تعاون استان اصفهان تاکید کرد: یکی از اقدامات در دست انجام اتاق اصفهان این است که به دنبال تشکیل شرکت تعاونی سهامی عام است که در آن فرد 50 درصد شریک و تا 35 درصد حق رای داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول