اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

ساختمان کسب و کار گیلان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کسب و کار در استان خبر داد.

ساختمان کسب و کار گیلان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجید عباسیان‌امین ظهر امروز در جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ساخت ساختمان کسب و کار در استان اشاره کرد و افزود: ساختمان کسب و کار از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت بوده که در سنوات گذشته مراحل اجرای آن انجام گرفته بود و به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شد.

وی ادامه داد: با تزریق اعتبارات عملیات اجرایی پروژه مذکور دوباره در ماه جاری آغاز شده و پیمانکار و مشاور جدید پروژه در حال تجهیز کارگاه هستند.

به گفته این مسئول، ساختمان کسب و کار در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع در چهار طبقه برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به واحدهای صنعتی در مرکز استان احداث می‌شود.

وی گفت: در این مرکز شرکت‌های مشاوره‌ای نظیر آموزش فناوری اطلاعات، بیمه، خدمات فنی، مهندسی و مراکز پژوهشی مستقر شدند و تمام خدمات مربوطه را به واحدهای صنعتی ارائه می‌کنند.

عباسیان‌امین در ادامه به افتتاح پروژه‌های شهرک‌های صنعتی استان در هفته صنعت و معدن امسال اشاره کرد و یادآور شد: در هفته صنعت و معدن هفت پروژه در شهرک‌های استان به بهره‌برداری رسید.

وی این پروژه‌ها را شامل سه طرح گازرسانی به شهرک‌های صنعتی آسیابسران املش، طرح توسعه آستانه‌اشرفیه، شهرک صنعتی نالکیاشر لنگرود و ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر عنوان کرد و افزود: برای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر 281 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خاطر نشان کرد: سه واحد صنعتی تولید کننده فوم، قطعات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف نیز در شهرک‌های صنعتی رضوانشهر، انزلی و رودسر در هفته صنعت و معدن امسال به بهره‌برداری رسید.

وی درباره فعالیت‌ شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان متذکر شد: این شرکت با هدف ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تهیه امکانات مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی و کارآفرینان و همچنین ارائه خدمات ضروری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در تاریخ سوم دی ماه سال 70 با عنوان شرکت شهرک صنعتی گیلان به ثبت رسید و فعالیت خود را زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی ایران آغاز کرد.

عباسیان‌امین با بیان اینکه شرکت مذکور در سال 77 به شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تغییر نام داد افزود:

تاسیس شهرک‌های صنعتی در سطح استان و ایجاد امکانات زیربنایی مورد نیاز و ضروری صنایع در شهرک‌ها با رعایت مفاد اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از فعالیت‌ها و وظایف این شرکت است.

وی هماهنگی فنی، مالی، خدماتی و بازرگانی با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای اداره امور شهرک‌های صنعتی در استان،تملک زمین و در اختیار قرار دادن آن به متقاضیان واجد شرایط و انتقال قطعی زمین به متقاضیان پس از اخذ پروانه بهره‌برداری را از دیگر وظایف شهرک‌های صنعتی استان برشمرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در اختیارگیری اعتبارات مصوب برای تامین هزینه‌های سرمایه‌ای اولیه به منظور تامین خدمات عمومی شهرک‌ها، کنترل آلودگی‌های زیست‌محیطی با ایجاد بسترهای مناسب در شهرک‌های صنعتی و... از دیگر وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول