اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

رسانه ملی به فرهنگ کسب و کار بی‌توجه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: مسئولان صدا و سیما باید در این زمینه پاسخگو باشند که در بحث ترویج فرهنگ کسب و کار چه کاری انجام داده‌اند.

رسانه ملی به فرهنگ کسب و کار بی‌توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش و نمایشگاه فرهنگ عمومی، کار و تولید ملی این شهرستان اظهار داشت: برای تبیین فرهنگ کار در جامعه نیازمند به جهاد فرهنگی حاصل از تفکر مسئولان و مردم هستیم.

وی با بیان اینکه اگر تولید ملی را مورد توجه قرار ندهیم با مشکل رو به رو می‌شویم، افزود: باید فرهنگ کار در جامعه اصلاح شود و با توکل به خدا، تلاش و پشتکار مسئولان و مردم میدان‌دار کار و تولید در عرصه اقتصادی باشیم. 

امام جمعه جهرم با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کسب و کار گفت: مسئولان صدا و سیما باید در این زمینه پاسخگو باشند که در بحث ترویج فرهنگ کسب و کار چه کاری انجام داده‌اند.

دژکام با بیان اینکه نمود رادیو و تلویزیون فارس موسیقی محلی شده است، تصریح کرد: باید در زمینه تولید ملی و کار در امور مختلف بحث و تبادل‌نظر شده و رسانه‌ها نیز برای تحقق شعار امسال رهبری انقلاب تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه چرا سرمایه‌گذار پس از ورود به شهر بعد از مدتی متواری می‌شود، گفت: در بحث حمایت از سرمایه‌گذار باید بنا را به حلال‌بودن سرمایه گذاشت جز اینکه خلاف آن ثابت شود.

دژکام با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در راستای مباحث اقتصادی، این امر را در کشور رو به رشد و پیشرفت دانست و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب مباحث اقتصادی کشور را رو به رشد و پیشرفت می‌دانند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول