اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

نبود نیروی متخصص معضل اصلی کسب و کار است

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تحقیقات نشان داده که یکی از مهم‌ترین معضلات بخش کسب و کار نبود نیروی آموزش‌ دیده و متخصص است.

نبود نیروی متخصص معضل اصلی کسب و کار است

حسن محمدی‌مبارز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: مؤسسه آموزشی علوم بازرگانی استان قم از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است که در هر یک از این مراکز مجموعه‌ای غنی از کارشناسان و متخصصان مجرب در زمینه‌های فنی و آموزشی مشغول فعالیت هستند.

وی مرکز آموزش بازرگانی، مرکز تخصصی مشاوره و کسب و کار، مرکز همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها، آکادمی زبان انگلیسی کسب و کار انجمن بازاریابی را از جمله مراکزی عنوان کرد که زیر نظر مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مشغول فعالیت هستند.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در این مجموعه‌ها کارشناسان و متخصصان مجرب در زمینه‎های فنی و تخصصی مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: این مراکز به سازمان‌ها و واحدهای تولیدی، خدماتی و تجاری خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره‎ای ارائه می‌کنند.

محمدی‌‌مبارز به تبیین اهداف این مؤسسه پرداخت و اظهار کرد: توانمندسازی علمی سرمایه‌های انسانی و نهادینه شدن تجارت از جمله اهدافی است که این مؤسسه دنبال می‌کند.

وی پیشبرد اهداف نظام نوین تجاری کشور را که در سند چشم‌انداز مطرح شده است از دیگر اهداف این مؤسسه عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این اهداف به صورت جدی در تلاش هستیم تا بتوانیم به رونق اقتصادی روزافزون دست یابیم.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: مدیریت و اجرای آموزش‌ها، پژوهش‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه صنعت و تجارت نیز از دیگر اهداف این مؤسسه است.

محمدی‌مبارز به نتیجه بررسی این مؤسسه با گروه ارغوان نگاره بصیر در رابطه با معضلات اصلی کسب و کار اشاره و ابراز کرد: یکی از معضلات اصلی کسب و کار در بنگاه‌ها، مؤسسات، کارخانجات و ... نبود منابع انسانی کارآمد، شایسته و آموزش دیده در حوزه‌های مختلف تجاری، تولیدی، سازمانی، اداری و بازاریابی است.

وی تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده در این زمینه به تشکیل هیئت علمی از اساتید باتجربه دانشگاه و صاحب‌نظران حوزه کسب و کار و مشاوران برجسته اقدام شده است.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه منابع انسانی شایسته ارزشمندترین دارایی سازمان‌ها محسوب می‌شوند گفت: برای تامین منابع انسانی کارآمد انجمن بازاریابی تشکیل شده است.

وی با اشاره به وظایف انجمن بازاریابی افزود: تهیه سرفصل‌ها و عناوین آموزشی کاربردی و کارگاه‌های کوتاه‌ مدت، نیروهای متخصص آموزش دیده برای سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله وظایف این انجمن است.

محمدی‌مبارز تصریح کرد: نیروهای متخصص آموزش دیده و خلاق موجب کسب رضایت مشتریان می‌شود و تحقق این مهم بسترهای رونق کسب و کار را فراهم می‌کند.

رئیس مؤسسه علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطر نشان کرد: انجمن بازاریابی می‌تواند به عنوان همکاری مطمئن و قابل اعتماد در کنار بنگاه‌های اقتصادی به ایفای نقش بپردازد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول