اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خواستار شد

کسب شناسنامه کسب و کار واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: دارندگان جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی این استان باید شناسنامه کسب و کار دریافت کنند.

کسب شناسنامه کسب و کار واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان بعدازظهر امروز در نشست کمیته صنعت و معدن این سازمان اظهار داشت: دارندگان جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی این استان باید به‎زودی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

وی افزود: دارندگان جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری 31 مردادماه جاری فرصت دارند تا در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

جیلان بیان داشت: مجریان طرح‌های صنعتی و معدنی چهارمحال و بختیاری باید حداکثر تا 31 مرداد سال جاری به سامانه بهین‌یاب مراجعه و نسبت به بروز رسانی اطلاعات طرح‌های خود و دریافت شناسه اقدام کنند.

معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که دارندگان جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی در این استان به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نکردن در این سامانه نشوند، جواز تاسیس آن‌ها باطل و دیگر تمدید نخواهد شد.

وی گفت: صاحبان جوازهای ابطال شده در چهارمحال و بختیاری برای ادامه فعالیت باید با شرایط جدید نسبت به دریافت جواز تاسیس خود اقدام کنند.

جیلان بیان داشت: واحدهای صنعتی و معدنی چهارمحال و بختیاری که در گذشته در طرح بروز رسانی اطلاعات شرکت کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند نیازمند مراجعه مجدد به سامانه بهین‌یاب نبوده و شناسه آن‌ها همان کد رهگیری صادر شده است.

وی گفت:با توجه به ارائه خدمات به صورت الکترونیکی ارائه هر گونه خدمات از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بنگاه‌های اقتصادی شامل معرفی برای دریافت خدمات، اعطای تسهیلات و معافیت‌های گمرکی منوط به دریافت شناسه کسب و کار از سامانه بهین یاب است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول