اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت اتاق بازرگانی گلستان:

فضای کسب و کار منتظر تصمیم شجاعانه دولت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت اتاق بازرگانی گلستان با بیان اینکه دشمن از راه اقتصادی کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته است گفت: فضای کسب و کار منتظر تصمیم شجاعانه دولت در این زمینه است.

فضای کسب و کار منتظر تصمیم شجاعانه دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی عصر امروز در نخستین کمیسیون صنعت، معدن و تجارت اتاق بازرگانی استان گلستان که در راستای مشکلات صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان بخش اقتصادی برگزار شده بود اظهار داشت: نامگذاری سال جدید تا به امروز در حد شعار باقیمانده است چرا که روزبه‌روز بخش‎نامه‎های سختگیرانه، شرایط را بر عرصه تولید و اقتصاد تنگ‎تر می‎کند.

وی تصریح کرد: فضای کسب و کار برای رقابت بر اساس آئین نامه‎ای که در مجلس مصوب شد متاسفانه با دخالت‎های غیرکارشناسانه به فضای نامطلوب هدایت می‎شود.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه مشکلات ارزی و تورم، دست و پای تولید و صنعت را بسته است متذکر شد: امروز همه باید باور کنیم که جنگ اقتصادی در دستور کار دشمن است و نمی‎توان آن را انکار کرد، زمانی که دشمنان به این نتیجه رسیدند از هیچ طریقی بر ایران مسلط نمی‎شوند جنگ اقتصادی را در پیش گرفتند.

بهرامی تاکید کرد: اقتصاد ایران از سوی دشمن نشانه رفته که لازم است دولت و مجلس به طور جدی و بیش از گذشته وارد این عرصه شوند.

وی با تکذیب اینکه مشکلات اقتصاد و تولید ناشی از ضعف مدیریت است متذکر شد: مدیریت دولت در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و حکم سکاندار را دارد که توجه به این مسئله می‎تواند از بروز بسیاری مشکلات کم کند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان یادآور شد: نهادهای مدنی در کنار یکدیگر می‎توانند راهکارهای خوبی ارائه داده و بار سنگین مشکلات را برطرف کنند.

بهرامی در خصوص خواسته‎های صنعتگران و تولیدکنندگان در بیانیه‎ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار راه‎حل مناسب در بازپرداخت تسهیلات بنگاه‎های تولیدی و نوع بهره بانکی شد و اذعان کرد: تولیدکنندگان با بهره 22 درصد نمی‎توانند فعالیت اقتصادی داشته باشند که توجه به این مهم از خواسته‎های ضروری فعالان اقتصادی است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول