اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد انتخاباتی مردم مشهد در مجلس نهم:

ایجاد نشاط در فضای کسب و کار اولویت مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: نامزد دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد گفت: بهبود فضای کسب‌ و کار و ایجاد نشاط و پویایی در آن، باید اولویت مجلس نهم باشد.

ایجاد نشاط در فضای کسب و کار اولویت مجلس نهم باشد

حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بهبود فضای کسب ‌و کار و رفع موانع کار و سرمایه‌گذاری در کشور، باید مهم‌ترین اولویت کشور در چهار سال آینده باشد و این وظیفه خطیر را مجلس نهم باید انجام دهد.

نامزد دور دوم بهارستان نهم در مشهد تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی از این طریق می‌تواند، به مطالبه رهبر معظم انقلاب که «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را شعار سال جاری قرار داده‌اند، لبیک بگوید.

بحرینی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های مجلس نهم، توجه به مقوله بانکداری باید باشد زیرا بانکداری فعلی ما، نتوانسته دغدغه‌های کشور را برای اسلامی‌ شدن بانک‌ها پاسخ‌گو باشد.

وی با اشاره به طرح مدنظر خود در این زمینه، افزود: طرح فعال‌سازی بانکداری کشور برای «تأمین سرمایه مخاطره‌پذیر مورد نیاز اقتصاد» علاوه بر مطابقت با مبانی دینی، به بهبود فضای کسب ‌و کار در کشور منجر می‌شود.

کاندیدای دور دوم انتخابات در مشهد افزود: افزایش یارانه‌های پرداختی، هر چند در راستای عدالت توزیعی است، اما اگر منجر به تورم و کاهش قدرت خرید شود، فشار بیش‌تری به اقشار ضعیف وارد می‌کند.

بحرینی گفت: باید با تدبیر درست و هم‌چنین هماهنگی مناسب میان دولت و مجلس، از هدفمندی یارانه‌ها به نفع سر و سامان دادن به تولید استفاده و هم‌چنین تورم را کنترل کرد.

وی با اشاره به برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برخلاف باور برخی که ورود ایران به عرصه سوخت هسته‌ای را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد می‌کنند، ما وارد شدن ایران به عرصه هسته‌ای را یک فرصت کم‌نظیر می‌دانیم.

بحرینی تصریح کرد: پی‌گیری مدبرانه و قدرتمندانه این مسیر و پرداخت هزینه‌های احتمالی، مصلحت ایران اسلامی را هم از جهت توسعه کشور و هم از جهات امنیتی تأمین می‌کند.

نامزد دور دوم انتخابات مشهد با اشاره به نقاط ضعف مجلس هشتم، یادآور شد: غفلت برخی از نمایندگان از نقش ملی و فرا منطقه‌ای خود و افراط آنان در منطقه‌گرایی، لطمات زیادی را به اقتصاد کشور وارد کرده و در امر اختصاص بودجه و امکانات عمومی نیز، آسیب‌های زیادی را ایجاد کرده است. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول