اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ151

بنی‌تباء: توجه به تئاتر درمانی در زمینه کودک و نوجوان ضروری است

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» بر لزوم توجه به تئاتر درمانی در زمینه کودک و نوجوان تأکید کرد.

بنی‌تباء: توجه به تئاتر درمانی در زمینه کودک و نوجوان ضروری است

آسیه بنی‌تباء امروز در حاشیه اجرای تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه این کار برای گروه سنی نوجوانان تهیه شده بود، اظهار کرد: از آنجا که هماهنگی نمی‌کنند دانش‌آموزان دبستانی برای مشاهده کار آمدند.

وی ادامه داد: در این نمایش سعی بر این بود که به ترس‌هایی که به طور طبیعی بین نوجوانان از مسائل مختلف وجود دارد پرداخته شود و آنها را در زمینه عنوان و در متن جامعه قرار گرفتن برای رفع ترس خود توجه دهیم.

بازیگر تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» با بیان اینکه اجرای خوب یک نمایش تئاتر در مرحله نخست نیازمند در اختیار قرار داشتن سالن خوب است، گفت: در زمینه هنر تئاتر نیازمند حمایت مالی و تجهیزاتی کافی هستیم.

وی بر لزوم تبیین جایگاه هنر تئاتر توسط آموزش و پرورش در مدارس و نیز خانواده‌ها صحه گذاشت و تصریح کرد: هدف جامعه هنر تئاتر بر جا انداختن این جایگاه واقعی در جامعه است.

بنی‌تباء با بیان اینکه تئاتر کودک در حال حاضر به آن میزان که نیاز است، وجود ندارد، عنوان کرد: هدف اصلی این است که تئاتر درمانی در زمینه کودک و نوجوان جا بیفتد.

وی با بیان اینکه همدان طی سه سال اخیر میزبانی خوبی را ارائه کرده است، ابراز کرد: این میزبانی نیز هر سال بهتر و کیفی‌تر می‌شود.

بازیگر تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» در پایان سخنان خود با اشاره به تفکیک تئاتر کودک از تئاتر نوجوان این بحث را اتفاق خوبی در زمینه تئاتر دانست و بر لزوم استمرار آن طی سال‌های آتی نیز صحه گذاشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول