اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کامیاران خبر داد

پوشش 8 درصد از جمعیت کامیاران توسط کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران از حمایت این نهاد مقدس از 8 هزار و 944 مددجو معادل 8 درصد از کل جمعیت این شهرستان خبر داد.

پوشش 8 درصد از جمعیت کامیاران توسط کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب‌الله امانی در جریان سفر قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی به کامیاران اظهار کرد: در حال حاضر 4 هزار و 142 خانوار برابر با 8 هزار و 944 نفر از زیر پوشش این نهاد مقدس قرار داشته و از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: 8.4 درصد از کل جمعیت 106 هزار و 244 نفری این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران به خدمات مختلف این نهاد مقدس به مددجویان اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال، مسکن، کمک‌ هزینه‌های تحصیلی، ارائه خدمات فرهنگی و کمک‌ هزینه‌های مختلف از جمله خدماتی است که به صورت مستمر و موردی به مددجویان ارائه می‌شود.

امانی گفت: در بحث اشتغال در سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر 31 میلیارد و 812 میلیون ریال برای 593 نفر از مددجویان این نهاد در این شهرستان شغل ایجاد شد.

وی تعداد اشتغال‌ ایجاد شده توسط کمیته امداد امام خمینی در سال‌جاری در این شهرستان را 93 مورد عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم اعتباری بالغ بر 640 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران در ادامه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی را اولویت‌ کمیته امداد کامیاران دانست و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قبل از ایجاد هر شغلی برای مددجویان با توجه به استعداد و علاقه‌مندی آنها با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود.

به گفته امانی، کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال‌های پایدار داشته باشد.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان زیر پوشش را از دیگر اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: در تابستان سال‌جاری 226 نفر مددجو و 222 نفر داوطلب آزاد در کلاس‌های آموزشی کمیته امداد شرکت کردند. 

وی در پایان تصریح کرد: اعزام تعداد 10 دانش‌آموز نخبه به استان‌های کرمانشاه و همدان، برگزاری اردوهای چهار روزه دختران و شش روزه پسران و اعزام تعداد 12 دانش‌آموز به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های طرح تابستانی امسال کمیته امداد امام خمینی شهرستان کامیاران بوده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول