اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

پرداخت هزینه‌های درمان 1740 مددجو توسط کمیته امداد گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: در شش ماه نخست امسال و با حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه‌های درمان هزار و 740 بیمار مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

پرداخت هزینه‌های درمان 1740 مددجو توسط کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در راستای حمایت از مددجویان زیر پوشش اقدام به تأمین بخشی از هزینه‌های درمان نیازمندان می‌کند.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال و با حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه‌های درمان یک‌هزار و 740 بیمار مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شد، افزود این بیماران توسط 10 پزشک عمومی و متخصص و خدمات دهی 14 واحد اعم از داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و سی تی اسکن درمان و بهبود یافتند.

وی هزینه‌های درمان این بیماران را افزون بر 778 میلیون ریال برآورد کرد و ابراز داشت: کمک به نیازمندان و مددجویان و حل مشکلات مادی آنان از برنامه‌ها و اهداف اصلی راه‌اندازی این نهاد امدادرسان توسط رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) بوده است.

* آموزش 500 خانوار زیر پوشش در طرح فلاح

فروزنده بیان داشت: کمک به محرومان و نیازمندان بارها از سوی خداوند متعال در قرآن کریم سفارش شده و افرادی که به نیازمندان یاری می‌رسانند در آخرت بهره‌ای بسیار نصیب آنان می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با بیان اینکه افرادی که از وضع مالی مناسبی برخوردارند می‌توانند به یاری نیازمندان بشتابند، افزود: اگر فردی از وضع مالی مناسبی برخوردار باشد و نسبت به محرومان و نیازمندان بی‌توجه بماند در آخرت هیچ بهره‌ای نصیب او نمی‌شود.

وی از افراد دارای توان مالی زیاد خواست که به یاری نیازمندان بیایند و در شادی آنان سهم بزرگی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال با حمایت این کمیته هزینه‌های درمان یک‌هزار و 740 بیمار مددجو زیرپوشش پرداخت شد.

فروزنده همچنین از آموزش 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد گچساران در طرح فلاح (پیروان ولایت) خبر داد و افزود: این طرح در راستای آموزش‌های لازم زندگی به افراد زیرپوشش کمیته امداد برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: در این طرح به افراد شرکت کننده در آن آموزش‌های دینی، بهداشتی و روانشناسی ارائه شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول