اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

70 واحد مسکونی مددجویی در چرام ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: در حال حاضر ساخت 70 باب مسکن در دستور کار این شهرستان است که حدود 70 درصد آنان به پیمانکار واگذار شده است.

70 واحد مسکونی مددجویی در چرام ساخته می‌شود

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به سهم مشارکت کمیته امداد برای احداث مسکن اظهار داشت: این نهاد همواره خود را در کنار مددجویان و افراد نیازمند می‌بیند.

رئیس کمیته امداد چرام با بیان اینکه در این راه از هر کمک و ظرفیتی برای بهبود کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف خود باید بهره برد، عنوان داشت: تأمین مسکن در قالب طرح‌های دولتی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی برای محرومان است.

وی مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشری مورد توجه دولت دانست و ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی نیز بر اساس وظایف حمایتی خود رفع نیاز مسکن مددجویان را مورد اهتمام جدی قرار داده است.

این مسئول با تشریح اهداف این طرح گفت: بهبود وضعیت و ایجاد مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت و تسریع در تحقق برنامه‌های رفع نیاز مسکن محرومین از اهداف این طرح است.

مظاهری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های شهرنشین رشد روزافزون هزینه‌های اجاره مسکن و معضلات و مشکلات پیش رو بوده که هر ساله فشار سنگین و طاقت‌فرسایی را به ساکنان در شهرها وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ساخت تعداد 70 باب احداث مسکن در دستور کار این شهرستان است که حدود 70 درصد آنان به پیمانکار واگذار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام با اشاره به اینکه 30 درصد کار به خود مددجویان واگذار شده است، بیان کرد: نظارت در اجرا به صورت مرحله به مرحله و در روند بازسازی و احداث به صورت مداوم انجام می‌پذیرد.

مظاهری متذکر شد: اعتبار مربوط به این پروژه‌ها 8 میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد شده که با مشارکت مددجویان و امداد و بانک سپه تأمین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول