اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان:

باید به میزان فعالیت شرکت‌های صنعتی تسهیلات کشوری تعلق گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: عدالت بر این است که به نسبت شهرک‌ها در کل کشور و نیز میزان فعالیت‌ها و ارزش افزوده تسهیلات تعلق گیرد.

باید به میزان فعالیت شرکت‌های صنعتی تسهیلات کشوری تعلق گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود صفاری‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان بالاترین رتبه را بین استان‌ها در بخش شهرک‌های صنعتی دارد، اظهار کرد: جلوی افزایش شهرک‌های صنعتی را باید گرفت و منابع محدود را به نحو عادلانه‌ای اختصاص داد.

وی افزود: 76 شهرک صنعتی در اصفهان بسیار قابل توجه بوده و این در حالی است که باید زیربنای شهرک‌ها که دچار مشکل است، برطرف شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی در حال حاضر مشکل آب، برق، انتقال خطوط گاز و نیز پست برق دارند.

وی ادامه داد: عدالت بر این است که به نسبت شهرک‌ها در کل کشور و نیز میزان فعالیت‌ها و ارزش افزوده تسهیلات تعلق گیرد.

صفاری‌پور اضافه کرد: لازم است، سهم اعتباری این زیربناها را با حوزه بودجه‌ای افزایش دهیم، اما به خاطر برخورداری اصفهان در کشور همواره اعتبارات عمرانی کمتر تعلق پیدا می‌کند.

وی گفت: توزیع شهرک‌ها تأثیر چشمگیری در سهم شهرک‌های صنعتی دارند که باید عدالت و منطق صنایع فعال به نسبت و بر اساس اعتبار ملی برای استان‌ها صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان از مدیرکل جدید شهرک‌های صنعتی اصفهان خواستار تعامل با شرکت‌های فعال و پیگیری خوشه‌های صنعتی و در دستور کار قرار دادن آن شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول