اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی تسریع می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم که تسهیلات بانکی را برای واحدهای صنعتی روان‌سازی کنیم.

اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کمال علی‌پور در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی جویبار اظهار داشت: بحث اصلاح تبصره ماده 29 در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام شده و در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای زیرساخت‌های مناسب جهش خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران ایجاد شده است.

علی‌پور بیان کرد: باید در اجرای پروژه‌ها یک برنامه زمان‌بندی کوتاه‌مدت ارائه شود تا از حالت فرسایشی خارج شود.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت واحدهای صنعتی و صاحبان مشاغل سبب می‌شود کارهای اجرایی در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی از پیشرفت خوبی برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز بیان کرد: استـان‌هایی در عرصه صنعت موفق هستند که قدرت ورود و مباحثه در مباحث مختلف را دارا بوده و از ظرفیت‌های نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در جهت رشد صنعت و تولید بهره‌مند شوند.

عباسعلی وفـایی‌نژاد گفت: با توجه به همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم روند رو به رشد شهرک صنعتی جویبار، روند خوبی است.

وی اظهار داشت: کارهای خوبی در شهرک صنعتی جویبار شامل احداث ساختمان دفتر شهرک، ساختمان آتش‌نشانی، مجتمع کارگاهی انجام گرفته، عملیات گازرسانی به داخل این شهرک پایان یافته و تصفیه‌خانه فاضلاب نیز مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برای سرمایه‌گذارانی که مایل به سرمایه‌گذاری در مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی جویبار باشند، یک میلیـارد ریال تسهیـلات در نظر گرفتـه شده است و اطلاع‌رسانی و معرفی این پروژه‌ها نیز با همکاری شبکه تبرستان درحال انجام  است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: با کار و تلاش باید دو دهه عقب‌ماندگی صنعت استان را برطرف کنیم و اگر امروز اشتغال پایدار را مطرح می‌کنیم باید در حوزه صنعت به‌ دنبال صنایع پویا باشیم.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول