اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

صنعتگران اصفهانی از بودجه‌های دولتی بی‌بهره‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صنعتگران اصفهانی از بودجه‌های دولتی بی‌بهره‌اند و بدهی دولت به واحدها همچنان پرداخت نشده است.

صنعتگران اصفهانی از بودجه‌های دولتی بی‌بهره‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در نشست مشترک اعضای این خانه با استاندار اصفهان اظهار کرد: تأمین سرمایه در گردش، نوسانات نرخ ارز، عدم دریافت طلب واحدها در مقابل بدهی‌های زیاد آنها از مشکلات و مسایل واحدهای صنعتی استان است.

وی با اشاره به معوقات بانکی واحدهای تولیدی، افزود: صنعتگران در شرایط فعلی توان پرداخت این معوقات را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص مشکلات کارگران، گفت: تأمین اجتماعی باید برای حل این مسایل همکاری لازم را با واحدهای صنعتی به عمل آورد.

در ادامه این نشست مظفر انصاری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان این استان، اظهار کرد: خواستاریم که بانک‌ها مهلت پرداخت بدهی برخی تولیدکنندگان صنعتی اصفهانی را تمدید کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران در صدد رفع مشکلات صنعتگران اصفهان هستند،افزود: برای بررسی و رسیدگی معضل و دغدغه‌های این صنعتگران باید کمیته‌ای به صورت منظم و هفتگی تشکیل شود.

انصاری تصریح کرد: تسهیل در برابر تحریم در اقتصاد مقاومتی، بهبود قوانین کسب و کار، سازمان‌دهی مدیریت اقتصادی کشور، همراهی سیستم بانکی با تولید‌کننده در شرایط تحریم و عدم ممنوع‌الخروج شدن صنعتگران بدون اطلاع رسانی در اثر بدهی‌های ناچیز بانکی، عمده درخواست‌های تولیدکنندگان را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول