اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

اردبیل 950 واحد صنعتی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اردبیل 950 واحد تولیدی صنعتی دارد که 50 درصد این واحدها در مرکز استان فعال هستند.

اردبیل 950 واحد صنعتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در جلسه اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل اظهار داشت: این واحدهای صنعتی با 913 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و 20 هزار نفر اشتغالزایی در اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 50 درصد واحدهای صنعتی در مرکز استان و 50 درصد نیز به صورت پراکنده وجود دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از صدور 158 پروانه بهره‌برداری از معدن در استان خبر داد و یادآور شد:‌ ما دو گمرک فعال و سه بازارچه مرزی را به صورت فعال در استان داریم و علاوه بر آن در بخش اقتصاد استان 310 نفر دارای کارت بازرگانی هستند.

ملاطفی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون صنایع مجلس به شهرستان‌ها در راستای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی گفت: اکثر درخواست‌های متقاضیان رقم‌های بسیار اندک تا حد 50 میلیون تومان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی‌شان است که انتظار می‌رود اعضای کمیسیون با تصویب این اعتبارات راهگشای مشکلات واحدهای تولیدی استان باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی زیر‌ساخت‌های کافی و لازم را برای فعالیت واحدهای تولیدی در استان فراهم کرده است، عنوان کرد: واحدهای تولیدی در انتظار مساعدت دولت هستند تا بتوانند با توجه به مشکلات اقتصادی موجود تولید خود را از سر بگیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خواستار تخصیص 50 درصد ارزش افزوده شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی شد و افزود: با اختصاص این مبلغ برخی از مشکلات این واحدهای مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ملاطفی در پایان سخنان خود همچنین از اعضای کمیسیون خواست تا با اختصاص و ابلاغ اعتباری در راستای حل مشکلات زیر‌ساختی شهرک‌های صنعتی یاریگر استان باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول