اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خبر داد

رشد 111 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با وجود مشکلات پیش روی صنعت اصفهان، این استان 111 درصد رشد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت داشته است.

رشد 111 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان بیش از 8 هزار و 500 واحد صنعتی دارد که نقطه شکل‌گیری این واحدهای صنعتی از شهرک‌های صنعتی بوده است.

وی افزود: بیشتر مسئولیت‌های در این حوزه منشأ تحول، ایجاد زیرساخت و برنامه‌های پیش‌بینی شده بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: با وجود شرایط تحریم‌ها اما برای پاسخگویی به حجم تقاضا برای افرادی که دستی بر تولید دارند در فضای گرم تولید زحمت بسیاری کشیده شده است.

وی ادامه داد: با وجود هجمه در شرایط تحریم استان اصفهان 111 درصد رشد سرمایه‌گذاری صنعتی داشته است.

انصاری با بیان اینکه این عشق به اشتغال افراد را سرپا نگه داشته است، ادامه داد: برخی از روزها بالای 80 نفر مراجعه کننده داریم و زمانی که بتوانیم گره‌ای از مشکلات را باز کنیم، احساس رضایت می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید از این بحران عبور کنیم، گفت: وجود 80 شهرک صنعتی و پاره‌ای از مشکلات آب، برق، گاز به ویژه در شمال شهر اصفهان و تنگنا‌های بودجه‌ای از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: امروز باید برای بخش خصوصی راه‌کارهای بهتری ارائه دهیم که بتوانند در بخش صنعت خدمات موثری را ارائه کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول