اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

افزایش مشارکت مردمی برای حفظ امنیت در جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: برای حفظ امنیت و آرامش جامعه باید مشارکت اجتماعی را افزایش دهیم.

افزایش مشارکت مردمی برای حفظ امنیت در جامعه

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی شرفی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی که در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ایثارگری نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و برقراری آرامش و اعتلای کشور قابل تحسین است.

وی با اشاره به رشادت شهدا، تصریح کرد: وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

شرفی با بیان اینکه امروز آذربایجان‌غربی در امنیت کامل به سر می‌برد، افزود: امنیت و آرامشی که امروزه در این استان حاکم است حاصل شهادت‌طلبی و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی با تاکید بر زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا نمونه بارزی از معنویت، ایثار و شهامت هستند.

شرفی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، اعلام کرد: دشمنان می‌خواهند نقش شهدا در ایجاد امنیت و برقراری آرامش در جامعه را کمرنگ جلوه دهند و در این راه از هر توطئه و حیله‌ای بهره می‌گیرند.

وی گفت: امروز دشمنان با سلاح نمی‌جنگند و با ابزارهای نرم از جمله تولید و پخش فیلم و ارائه الگوهای ساختگی که ساخته و پرداخته ذهن خودشان است، می‌خواهند جوانان ایران اسلامی را درگیر کنند.

شرفی افزود: دشمنان می‌خواهند جوانان را درگیر برخی موضوعات پوچ کنند تا روحیه شهادت‌طلبی و دفاع از ایران اسلامی را از آن‌ها بگیرند و لازم است تا در این زمینه با هوشیاری بیشتر وارد شویم.

وی افزود: در این میان خانواده‌ها می‌توانند نقش موثری ایفاء کنند.

وی بر جلب مشارکت مردمی برای حفظ این امنیت تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم باید بتوانیم مشارکت اجتماعی را افزایش دهیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمدعلی نصرتی به عنوان فرمانده انتظامی سابق آذربایجان‌غربی تقدیر و یحیی شرفی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول