اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

لازمه اقتدار ملی فعال‌سازی ظرفیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: لازمه ارتقای اقتدار ملی چیزی جز این نیست که ظرفیت‌های فرهنگی فعال شوند.

لازمه اقتدار ملی فعال‌سازی ظرفیت‌های فرهنگی است

احد مهرمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف اعم از امور فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و .. نهفته است به شکل مطلوب بالفعل شده و در راستای افزایش اقتدار و قدرت کشورمان به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: اقتدار ملی به معنای این است که یک ملت، در کشور جلوه‌های قدرت، توانایی و عزت خود را مشاهده کند و کارهای مختلف با سیاست‌های درست همراه با برنامه‌ریزی صحیح، با جدیت، پشتکار و با هماهنگی و انسجام کامل پیش برود و فعالان فرهنگی نیز در این عرصه گام بردارند.

مهرمند با اشاره به اهمیت عملکرد سیما به عنوان یک رسانه فراگیر، بیان داشت: جلوه‌های قدرت و توانایی همچنین عملکردهای مسئولان کشورمان باید در سیما به تصویر کشیده شود چرا که این امر بی‌شک بر حضور و مشارکت همه‌جانبه مردم در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی کشور و نظارت دائم بر عملکرد مسئولان آن نظام تاثیر دارد.

مهرمند مهمترین ویژگی نیروهای مسلح در ایران اسلامی را مردمی بودن آن دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از پشتوانه مردمی برخوردار است به طوری که تبلور قدرت و اقتدار ملی با همکاری آحاد جامعه و نیروهای مسلح محقق شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هفته ناجا را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی برخاسته از مردم، در خدمت جامعه و اهداف متعالی آن بوده و جلوه‌های مشروع اقتدار ملی قلمداد می‌شوند، بنابراین ملت برای حفظ و پاسداری از نظام «خویش ساخته» تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول