اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

ارائه خدمات بهتر به شهروندان در صورت بازنگری در خطوط حمل و نقل

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح یکپارچه‌ حمل و نقل عمومی در این منطقه بازنگری خطوط حمل و نقل عمومی در قالب شورا، باعث می‌شود خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

ارائه خدمات بهتر به شهروندان در صورت بازنگری در خطوط حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در کارگاه آموزشی شورایاران این منطقه که با موضوع طرح یکپارچه‌سازی حمل و نقل عمومی برگزار شد، گفت: کمیته طراحی خطوط محلی حمل و نقل عمومی شهرری با محوریت بررسی، اصلاح و تقویت این ناوگان بر اساس نظرات و دیدگاه شهروندان تشکیل شده و آغاز به کار کرده است.

شهردار منطقه 20 به حضور خود، قائم مقام، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، شورایاران و افراد صاحب نظر در زمینه مربوطه در شورای مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن طرح یکپارچه حمل و نقل عمومی در این منطقه بازنگری خطوط حمل و نقل عمومی در قالب شورای مورد اشاره باعث می‌شود خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

علیرضا اسفراینی‌نژاد در ادامه اجرای طرح شبکه یکپارچه حمل و نقل عمومی شهر تهران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این طرح، امکان دسترسی شهروندان منطقه 20 از منزل یا محل کار به یکی از وسائل حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس، مترو، تاکسی) حداقل با طی مسافت 350 متر فراهم شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به مزایای طرح یکپارچه‌سازی حمل و نقل عمومی شهر تهران تصریح کرد: مدیریت زمان تردد، همپوشانی یک سرویس با سرویس دیگر، مدیریت هدفمند طول سفر، زمان سفر و نقاط تبادل سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه از مزایای اجرای طرح سیستم یکپارچه است.

وی در پایان این جلسه به مشکلات ترافیکی شورایاران پاسخ داد و خاطرنشان کرد: طرح زمان‌بندی و هوشمند شدن ناوگان اتوبوسرانی برای نخستین‌بار در شهر تهران در منطقه 20 اجرا شد که موجب بهبود برداشت مسافر و نظارت و کنترل هوشمند بر خطوط اتوبوسرانی شده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول