اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

وضعیت حمل و نقل عمومی بخش‌های قم مناسب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم از وضعیت سرویس‌دهی حمل و نقل عمومی بخش‌های قم انتقاد کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات این بخش شد.

وضعیت حمل و نقل عمومی بخش‌های قم مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی با بیان اینکه باید به مسئله‎ ‎حمل‌ و ‌نقل در بخش‌ها توجه ویژه‌ای شود اظهار کرد: متأسفانه سرویس‌دهی حمل و نقل عمومی در بخش‌‌ها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و‎ ‎اگر این ساماندهی صورت بگیرد، مشکلات حمل و نقل عمومی بخش‌ها نیز‎ ‎برطرف می‌شود‎.‎

وی با بیان اینکه شهر کهک یکی از مهم‌ترین شهر‌های استان قم محسوب‎ ‎می‌شود تصریح کرد: ما تقاضا داریم که نظارت بیشتری بر وضعیت کرایه‌ها و‎ ‎وضعیت اتومبیل‌هایی که در این محور فعالیت می‌کنند، صورت گیرد‎.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از روستاهای این بخش مسیر دسترسی مناسبی هم ندارند، ساماندهی حمل و نقل عمومی بخش برای تسهیل امور روستاییان ضروری است.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها در ادامه سخنان خود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر قنوات را نیز نامناسب دانست و گفت: مسئولان شهر قنوات در حال حاضر در موضوع ساماندهی حمل و نقل با مشکلات زیادی مواجه هستند.

قاسمی اضافه کرد: انتظار مردم این است که هر چه سریع‌تر مشکلات این منطقه در حوزه حمل و نقل عمومی نیز برطرف شود تا نظارت بیشتری بر کرایه تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم افزود: در دیگر بخش‌های استان از جمله جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان نیز وضعیت حمل و نقل عمومی چندان مناسب نیست و حتی در برخی از این بخش‌ها وضعیت از کهک و قنوات نیز بدتر است.

وی ضمن انتقاد از اتخاذ برخی از تصمیمات مقطعی و ناکارآمد در راستای بهبود این وضعیت ادامه داد: به نظر می‌رسد که مسئولان باید با یک برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از نظرات و پیشنهادهای مسئولان بخش‌ها، نسبت به ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی این مناطق اقدام کنند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول