اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا خبر داد

افتتاح ساختمان ناوگان حمل و نقل عمومی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا از افتتاح ساختمان جدیدالاحداث ناوگان حمل و نقل شهری در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

افتتاح ساختمان ناوگان حمل و نقل عمومی بویین زهرا

علی صفری عصر امروز در حاشیه بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به ساختمان و محیط اداری جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان بویین زهرا که به زودی به مرحله بهره‌برداری و بازگشایی می‌رسد، اظهار کرد: کار‌های مطالعاتی و پیش‌زمینه این طرح از سال گذشته آغاز شده است.

شهردار بویین زهرا اضافه کرد: بسیاری از مشکلات مختلف سیستم حمل و نقل عمومی بخش مرکزی این شهرستان نیازمند نگاه و  برنامه‌ریزی جامع از سوی مسئولان مربوط است.

وی با بیان اینکه توسعه خطوط تاکسیرانی و افزایش خودرو‌های عمومی از اهم اقدامات و فعالیت‌هایی است که معاونت حمل و نقل شهرداری بویین زهرا تاکنون به انجام رسانده، تصریح کرد: مدیریت مطلوب خودرو‌های مسافرکش در بحث ترافیک شهری بسیار مؤثر است.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: بهره‌برداری از طرح‌های درون شهری و کنترل ترافیک از برنامه‌هایی است که باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد. هزینه‌های حمل و نقل شهری در بخش مرکزی این شهرستان بر مبنای مصوبات تنظیم و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیران بویین زهرا در راستای کاهش حجم و بار ترافیکی عنوان کرد: شهرستان بویین زهرا با توجه به سابقه بسیار فراوانش باید جزو شهر‌‌های نمونه در حوزه صنعت و همچنین گردشگری قرار گیرد.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در حوزه اجتماعی این است که پشتیبانی لازم برای پیشبرد و طراحی اهداف منظور اجتماعی و فرهنگی صورت نمی‌گیرد.

صفری بیان کرد: پیگیری مستقیم موانع و موضوعات مربوط به حمل و نقل از جمله شرح وظایف شهرداری است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از ساختمان جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان بویین زهرا انتظار می‌رود که برنامه‌های راهبرد‌‌ی‌تری در این عرصه به اجرا درآید، خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری در تمام عرصه‌ها مورد عنایت شهرداری بویین زهرا قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول