اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

اداره کل جدید حمل و نقل در استانداری راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از راه‌اندازی یک اداره کل جدید با عنوان حمل و نقل در چارت استانداری اصفهان و راه‌اندازی این اداره در آینده نزدیک خبر داد.

اداره کل جدید حمل و نقل در استانداری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در همایش تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه‌های ترافیکی با تاکید بر لزوم وجود راهکارهایی به منظور آسان‌کردن زندگی شهروندان اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در زمینه سرآمدسازی شهرها محسوب می‌شود که در پرتو آن شهری خوب در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌ها ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به حقوق شهروندی افزود: توجه ویژه به عابرین پیاده موجب کاهش تلفات و سوانح حوزه ترافیکی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: توجه به عابران پیاده در تدوین قوانین و همچنین احداث خیابان‌ها و جاده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری، شاهد کاهش تلفات تصادفات رانندگی در سطح استان بوده‌ایم، گفت: این تلفات در خیابان‌های برون‌شهری 302 مورد و در معابر درون شهری 270 مورد گزارش شده است که این آمار نگران‌کننده به شمار می‌رود.

جمالی‌نژاد با اشاره به تلفات تصادفات موتورسیکلت در سطح استان اصفهان طی پنج ماهه نخست سال جاری اضافه کرد: این میزان تلفات نیز تا پایان مردادماه، 97 مورد ثبت شده که با مقایسه این رقم با تلفات زمین‌‌لرزه ماه‌های اخیر آذربایجان، نگران‌کننده است.

وی همچنین به توجه ویژه مدیران استانی به مباحث مرتبط با ترافیک اشاره کرد و افزود: اهمیت این موضوع به اندازه‌ای بالا است که یک اداره کل جدید با عنوان اداره کل حمل و نقل در چارت جدید استانداری اصفهان پیش‌بینی شده و در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خواستار توجه به ساختارهای نوین کنترل ترافیک در سطح استان اصفهان شد.

وی تاکید کرد: راهکارهای سنتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، دیگر جوابگوی نیازهای ترافیک فعلی نیست و بر همین اساس باید به سمت تجهیز امکانات با فناوری‌های نوین حرکت کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول