اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اصفهان:

اعتبارات حمل و نقل شهری کافی نیست

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعتبارات حمل و نقل کافی نیست، گفت: برای حل مشکلات حمل و نقل شهری باید راهکاری اساسی پیش‌بینی شود.

اعتبارات حمل و نقل شهری کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم داودی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اتمام رینگ سوم ترافیکی در شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه در طول سال راهکارهای اساسی برای حل مشکلات و توسعه حمل و نقل عمومی توسط کارشناسان پیش‌بینی می‌شود با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که برای حل و بررسی آن به مشکل بر می‌خوریم.

وی تصریح کرد: با توجه به کار بزرگی که در مورد قطار شهری و منوریل در حال انجام است در رابطه با شبکه حمل و نقل ریلی در شهر هم باید یادآور شوم که تنها برنامه‌ریزی در مورد توسعه حمل و نقل شهری کافی نیست و باید بودجه این طرح‌ها نیز مشخص شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اذعان بر اینکه باید رینگ چهارم سریع‌تر پیش رود، متذکر شد: رینگ چهارم که به نوعی رینگ حفاظتی خوانده می‌شود در دست برنامه‌ریزی و عملیات است و برای اینکه مطالعات ترافیکی شهر با مشکلی مواجه نشود باید این رینگ در دست اقدام قرار گیرد و عملیات اجرایی آن که در محدوده کلان شهر اصفهان قرار دارد به سرعت به اتمام رسد.

* تامین بودجه پل‌ها در سال 92

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود نیاز اصفهان به پل‌های ارتباطی بین نواحی مختلف از جمله شمال به جنوب را مورد بحث قرار داد و در این رابطه افزود: یکی از ملزومات ترافیکی شهر اصفهان که طرح ریزی‌های آن در دست اجرا است، ایجاد پل‌های ارتباطی زمینی و زیر زمینی است که نقاط شمالی رودخانه را به جنوب و جنوب غرب متصل می‌کند.

داودی تاکید کرد: امیدواریم در بودجه سال آینده که شهرداری هم اکنون در حال تدوین آن است این نیاز لحاظ شود تا در مورد تامین بودجه به مشکل برنخوریم.

* پراکندگی منظم، علت موفقیت آتش نشانی‌ها

وی در مورد روز آتش نشان یادآور شد: آتش نشانی اصفهان طی سال‌های اخیر توانسته تا در عملیات‌های مختلف از جمله اطفای حریق بسیار خوب ظاهر شود و این مسئله را می‌توان مدیون پراکندگی منظم ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر دانست که با مدیریت شایسته درحال فعالیت هستند.

* خروج موزاییک‌سازی‌ها از شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: از دیگر مشکلاتی که در بخش مشاغل مزاحم شهری به آن اشاره شد حضور کارگاه‌های موزاییک‌سازی در شهر است که با وجود مزاحمت برای شهروندان باید از محدوده مسکونی شهر خارج و به منطقه کارگاهی انتقال داده شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول