اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی الوند:

هدف حمل و نقل عمومی رضایت‌مندی مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند گفت: حمل و نقل عمومی طلایه‌دار در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

هدف حمل و نقل عمومی رضایت‌مندی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، مجید معروفی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند امروز در همایش آموزشی رانندگان تاکسی که در تالار این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رانندگان تاکسی اظهار کرد: حضور و فلسفه‌ وجودی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مجموعه‌ همکاران، ارائه خدمات به شهروندان است.

وی رانندگان را طلایه‌داران خدمت‌رسانی به شهروندان معرفی و تصریح کرد: هیچ طرح مدیریتی بدون همکاری رانندگان عملی نخواهد شد و سازمان اتوبوسرانی نیز بدون همکاری رانندگان نمی‌تواند به هدف نهایی خود که ایجاد رضایت‌مندی مطلوب در بین شهروندان است، دست یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش آموزشی، آشنایی بیشتر رانندگان تاکسی با مقررات راهور و مقررات انضباطی است.

معروفی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آتی این سازمان تقویت بخش آموزش است، ابراز کرد: یکی از سرمایه‌گذاری‌های بهینه و نتیجه بخش سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های آموزشی است که برای رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش حمل و نقل عمومی بسیار مفید و ارزنده می‌باشد.

وی ادامه داد: باید با آموزش مستمر رانندگان، ارتقای کیفی خدمات شهری را به‌ عنوان هدف و برنامه اصلی سازمان در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند با اشاره به نقش تأثیر‌گذار رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی در برقراری نظم و امنیت، از رانندگان خواست با مأموران راهور و سایر عوامل انتظامی همکاری داشته باشند تا‌ نظم و امنیت در خیابان‌های شهر افزایش یابد.

معروفی در خصوص نحوه اجرای مقررات و روان‌سازی ترافیک در ساعات شلوغ رفت و آمد همچون تعطیلی مدارس آموزش‌های لازم را به رانندگان ارائه کرد.

وی در پایان در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات، نحوه‌ سرویس‌دهی، برخورد با مسافران، شست‌وشو و آماده سازی تاکسی‌ها، نکات و توضیحاتی را به رانندگان گوشزد کرد.

لازم به ذکر است در پایان همایش، کتاب "مقررات و آئین‌نامه انضباطی" بین همه رانندگان توزیع شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول