به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، مجید معروفی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند امروز در همایش آموزشی رانندگان تاکسی که در تالار این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رانندگان تاکسی اظهار کرد: حضور و فلسفه وجودی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مجموعه همکاران، ارائه خدمات به شهروندان است.
وی رانندگان را طلایهداران خدمترسانی به شهروندان معرفی و تصریح کرد: هیچ طرح مدیریتی بدون همکاری رانندگان عملی نخواهد شد و سازمان اتوبوسرانی نیز بدون همکاری رانندگان نمیتواند به هدف نهایی خود که ایجاد رضایتمندی مطلوب در بین شهروندان است، دست یابد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش آموزشی، آشنایی بیشتر رانندگان تاکسی با مقررات راهور و مقررات انضباطی است.
معروفی با بیان اینکه یکی از برنامههای آتی این سازمان تقویت بخش آموزش است، ابراز کرد: یکی از سرمایهگذاریهای بهینه و نتیجه بخش سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، برگزاری کلاسها و همایشهای آموزشی است که برای رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش حمل و نقل عمومی بسیار مفید و ارزنده میباشد.
وی ادامه داد: باید با آموزش مستمر رانندگان، ارتقای کیفی خدمات شهری را به عنوان هدف و برنامه اصلی سازمان در نظر بگیریم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی الوند با اشاره به نقش تأثیرگذار رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی در برقراری نظم و امنیت، از رانندگان خواست با مأموران راهور و سایر عوامل انتظامی همکاری داشته باشند تا نظم و امنیت در خیابانهای شهر افزایش یابد.
معروفی در خصوص نحوه اجرای مقررات و روانسازی ترافیک در ساعات شلوغ رفت و آمد همچون تعطیلی مدارس آموزشهای لازم را به رانندگان ارائه کرد.
وی در پایان در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات، نحوه سرویسدهی، برخورد با مسافران، شستوشو و آماده سازی تاکسیها، نکات و توضیحاتی را به رانندگان گوشزد کرد.
لازم به ذکر است در پایان همایش، کتاب "مقررات و آئیننامه انضباطی" بین همه رانندگان توزیع شد.
انتهای پیام/ش20/پ3003