اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان:

71 مسیر بحرانی حمل و نقل در محورهای روستایی لرستان شناسایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان از شناسایی 71 مسیر بحرانی در حوزه حمل و نقل روستایی استان خبر داد.

71 مسیر بحرانی حمل و نقل در محورهای روستایی لرستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، نصرت‌الله حیدری در همایش راهوران محله در لرستان گفت: از این تعداد محور شناسایی شده، عملیات اجرایی هفت مسیر در حوزه الیگودرز و یک مسیر در حوزه راه‌های پلدختر با تخصیص اعتبار جهت خرید وسائط نقلیه جابجایی روستائیان بزودی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: مباحث فرهنگی حمل و نقل جاده‌ای باید در راستای امور عمرانی انجام شود، تا توسعه پایدار و همه جانبه در این بخش محقق شود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه سطح عمران و آبادانی روستاها و ضریب نفوذ و تردد به روستاها ارتقا یافته که افزایش میزان تردد در راه‌های روستایی نیازمند گسترش برنامه‌های فرهنگی به ویژه در بحث ایمنی است.

وی اظهار داشت: در شش ماهه امسال تصادفات در محورهای روستایی 17 درصد کاهش یافته که این مهم نتیجه تعاملات بسیار مطلوب بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

حیدری تصریح کرد: طی یک ساله گذشته 25 هزار وسیله نقلیه سنگین توسط سه مرکز معاینه فنی استان مورد معاینه قرار گرفتند که از این تعداد دو هزار و 300 دستگاه فاقد استانداردهای لازم بود و جهت رفع نواقص به مکان‌های فنی هدایت شدند که این ارزیابی‌ها در ارتقای ایمنی وسایط نقلیه عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای راکبین موتورسوار در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و کوهدشت در دو بخش نظری و عملی و توزیع یک هزار کلاه ایمنی میان راکبان شناسایی شده خبر داد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول