اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

4490 فقره مجوز فعالیت حمل و نقل روستایی آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: 4 هزار و 490 فقره مجوز فعالیت در بخش حمل و نقل روستایی آماده تحویل به متقاضیان است.

4490 فقره مجوز فعالیت حمل و نقل روستایی آماده تحویل است

بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و ساماندهی حمل و نقل روستایی 4 هزار و 490 فقره مجوز فعالیت برای رانندگان سواری پلاک شخصی بخش حمل و نقل مسافری روستایی صادر و با تکمیل پرونده به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی از تمام متقاضیانی‌ که در سامانه دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند خواست با مراجعه و تشکیل پرونده نسبت به دریافت مجوز فعالیت، اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان بیان کرد: به منظور ‌ساماندهی حمل و نقل مسافری‌ روستایی سهم مشخص شده از سوی استانداری برای استان همدان 59 روستا اعلام شده و با زیر پوشش قرار گرفتن روستاهای 59 مسیر تعیین‌شده تمام مشکلات ایاب و ذهاب در این بخش حل خواهد شد.

وی اظهار‌ داشت: مجموع متقاضیان ثبت‌نام شده در دفاتر پیشخوان دولت در بخش حمل و نقل روستایی پس از پالایش به 7 هزار و 256 نفر رسید که از این تعداد 2 هزار و 766 نفر راننده باری و 4 هزار و 490 نفر راننده مسافری برای دریافت مجوز و ارائه خدمات حمل و نقلی اعلام آمادگی کرده‌اند.

قهرمانی افزود: مجوز فعالیت در بخش مسافری آماده و ضروری است به منظور برخورداری ثبت نام‌کنندگان، از تسهیلات مهر ماندگار و سایر اعتبارات اختصاص یافته هماهنگی‌های لازم نسبت به شناسایی و هدایت متقاضیان برای تشکیل پرونده و دریافت مجوز فعالیت انجام شود.

وی تصریح کرد: این اداره کل با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان در زمینه اعلان فراخوان از طریق تیزر و زیرنویس تلویزیونی ‌اطلاع‌رسانی به متقاضیان را برای تشکیل و تکمیل پرونده و‌ ارائه ‌مجوز فعالیت به انجام رسانیده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار امیدواری کرد با همکاری دست‌اندرکاران استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها همه متقاضیان فعالیت در عرصه حمل و نقل روستایی ساماندهی شده و بتوانند با دریافت مجوز فعالیت خود از مزایای این طرح برخوردار شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول